ראש העיר פגשה היום לרגל חג המולד והשנה החדשה את אנשי הדת מכלל הכנסיות בכנסייה המארונית בחיפה

קליש רותם: "כפי שביקרתי בכנסייה באהבה, הדלת שלי תמיד פתוחה ותמיד אשמח לקבל אתכם באהבה כדי לשתף פעולה תמיד בעתיד."

ראש העיר פגשה היום לרגל חג המולד והשנה החדשה את אנשי הדת מכלל הכנסיות בכנסייה המארונית בחיפה.

ראש העיר הודתה על ההזדמנות שניתנה לה לבקר ולברך לרגל החגים, הביעה את התרגשותה ושמחתה לבקר בכנסיה, דיברה על המחוייבות שלה כראש עיריית חיפה לשמור על הפסיפס האנושי הייחודי של העיר, הודתה לכמרים ולאנשי הדת על עמלם ופועלם למען הסבלנות הסובלנות והאחווה בין כולנו ואיחלה לנמצאים ולכלל החוגגים שנה טובה בריאות ותפילה לשיתוף פעולה עתידי ומתמיד. קליש רותם:" כפי שביקרתי בכנסייה באהבה, הדלת שלי תמיד פתוחה ותמיד אשמח לקבל אתכם באהבה כדי לשתף פעולה תמיד בעתיד."

הכמרים והמארחים בירכו את ראש העיר, הודו על שיתוף הפעולה עם העירייה ואיחלו כי שיתוף הפעולה יעמיק אף יותר לטובת הציבור בחיפה. הם הדגישו את המאמצים של כולם לשמור על האור שיוצא מחיפה, האור של חג המולד חנוכה ויתר החגים כדי שהעיר חיפה תישאר מודל לחיקוי להשראה ולהערכה לחיים משותפים סבלנות ואחווה בין כולם. ראש העיר סיירה בכנסייה והתפעלה מעבודות השימור המדהימות שנעשו בכנסייה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות