הקואוצ'רית להעצמה וטיפול במצבי משבר, יהודית שכטר, קיימה הרצאה מוצלחת לנשות חיפה והצפון בסלון ביתה שבקרית מוצקין

יהודית שכטר: "כאשר אני נפתחת, אני אמיתית וכנה ואותנטית, וכך הנשים מולי נפתחות אף הן, משתפות בסיפורים הכואבים שאצרו בתוכן זמן רב, מוכנות להחצין את מה ששמרו בסוד"

השבוע התקיימה הרצאתה של הקואוצ'רית להעצמה וטיפול במצבי משבר- יהודית שכטר, אשר מכונה בחיבה בפי נשות הצפון "ד"ר פורסטר" הישראלית. עשר נשים הגיעו להרצאה שהתקיימה בסלון ביתה שבקרית מוצקין, כמובן תוך הקפדה על כללי הריחוק החברתי. בהרצאה "את, לא רואים עלייך כלום" מעלה יהודית את סיפור חייה עטור התובנות על איך לשמוח למרות הקשיים.

"הרצאות הסלון באווירה אינטימית תופסות תאוצה בימים אלו, אנשים צריכים לשחרר מהלחץ ולמצוא את המסגרת לשתף וגם לקבל השראה. המפגשים האלה הן נקודות של אור" אמרה אחת המשתתפות בערב בהנחייתה של יהודית שכטר

יהודית שכטר: "כאשר אני נפתחת, אני אמיתית וכנה ואותנטית, וכך הנשים מולי נפתחות אף הן, משתפות בסיפורים הכואבים שאצרו בתוכן זמן רב, מוכנות להחצין את מה ששמרו בסוד. כך נוצרת אווירה של פתיחות ואהבה וחמלה ובעיקר הכרה שכולנו רקמה אנושית אחת גדולה! זה מרגש אותי כל פעם מחדש, לתת כוח ולסייע לאחרים. אני פשוט מאוהבת בעבודה שלי שהיא עבורי שליחות שממלאת את הלב והנשמה".

בתום הסגר ייפתח מערך ההרצאות מחדש
ניתן להירשם לקבלת עדכונים
בנייד 052-3355011- יהודית שכטר

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות