מיצג מיוחד הוצב בטיילת פרס בקריית ביאליק, בו מוצגות האופניים עליהן רכב ונהרג באותה טיילת אושר אלקובי ז"ל, בן 18 ובן יחיד להוריו: "רוצים להעביר מסר לצעירים במיצג הזה"

ראש עיריית קריית ביאליק, אלי דוקורסקי, נענה לבקשת משפחת אלקובי להציב מיצג לזכרו של אושר אלקובי ז"ל שנהרג בתאונת אופניים לפני כשנה בטיילת. הוריו, שהוא היה בנם היחיד, העמידו מיצג עם האופניים שהוא כה אהב, אופניים עליהם מצא את מותו, זאת כדי להעביר מסר לילדים אחרים

לפני כחצי שנה נפלה עצבות גדולה על קריית ביאליק, כאשר אושר אלקובי ז"ל, נער בן 18, רכב על אופניים חשמליים בטיילת שמעון פרס וברגע של חוסר תשומת לב ביצע תאונה עצמית קשה, נפצע אנושות וכעבור מספר ימים נפטר והובא למנוחת עולמים בבית העלמין בעיר.

אושר היה נער מלא שמחת חיים וחלומות, אהב בעלי חיים וחלם להיות וטרינר. הוא אמור היה להתגייס בקיץ לצה"ל וזה לא קרה.

שנים ניסו הוריו, מירי ואיציק אלקובי, להביא ילד לעולם עד שאושר נולד ומילא את חייהם באור. הוא היה בנם היחיד. מותו הטראגי קרע את ליבם.

באחרונה פנו מירי ואיציק אלקובי לראש העיר, אלי דוקורסקי, וביקשו להציב במקום בו נפצע אושר, מיצג עם האופניים שהוא כה אהב, אופניים עליהם מצא את מותו.

במיצג זה ביקשו ההורים להעביר מסר לילדים ולבני נוער לרכב בזהירות. דוקורסקי נענה לבקשת ההורים והנחה להציב בטיילת שמעון פרס פינת הנצחה לזכרו של אושר אלקובי: אופניים ופינת ישיבה.

ראש העיר אלי דוקורסקי: "הלב דואב כל פעם שנקטף פרח טרם זמנו. אני פונה לכל בני הנוער והילדים: סעו בזהירות, באחריות והשתמשו בקסדה בעת רכיבה על אופניים".

צילום: עיריית קריית ביאליק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות