מקום שני מכובד: ביט בנד חיפה וכוכבי נוף הגליל עושים כבוד למדינה

יובל קאופמן, מנהל ביה״ס למוסיקה ביט: "אני מברך את מנצח התזמורת שלנו ארמן אסלניאן ואת הנגנים המוכשרים על עבודתם הברוכה ומודה להנהלת אתוס על הגב הניהולי שאנו זוכים לו ולמנכ"ל הסימפונית הנכנס יאיר משיח על האמונה בדרכנו."

תזמורת ביט בנד חיפה של בית הספר למוזיקה ביט הפועלת בתאגיד העירוני אתוס ותזמורת העירונית כוכבי נוף הגליל רשמו הישג מוסיקלי אדיר עבור מדינת ישראל והביאו כבוד לחיפה והצפון כאשר סיימו במקום השני בתחרות תזמורות כלי נשיפה בינלאומית, בהשתתפות 22 מדינות ו-50 תזמורות שהתקיימה במתכונת בינלאומית בלובז-פולין.

מנהל בית הספר למוסיקה ביט יובל קאופמן ומנצח התזמורת ארמן אסלניאן שמאמינים בקיום שיתופי פעולה מקצועיים עם מרכזי מוזיקה במדינה כמו החיבור עם מנהל קונסרבטוריון נוף הגליל ומנצח התזמורת יורי גייפמן, הביאו לכך שהדבר קרם עור וגידים. וכך הביאו להופעות משותפות שמילאו אולמות, תלמידים שנוטלים חלק בשתי המסגרות ובעיקר חיבורים שהובילו להכרה בינלאומית. שתי התזמורות נחשבות ככוח עולה בזירה האירופאית, חברים בוועד המפיקים, ומנצחי התזמורות השתתפו כמציגי ישראל בפסטיבלי מנצחים בפולין ובלטביה. לפני הקורונה היו אמורות שתי התזמורות לצאת למסע הופעות משותף בבלארוס שנדחה בשל המצב אבל יכולתם המקצועית ידועה והן הוזמנו להשתתף כנציגי ישראל בשלל תחרויות ופסטיבלים בינלאומיים במתכונת און ליין בפולין, רוסיה, מולדובה, לטביה ועוד…

ביט בנד מביאה כבוד בפסטיבל בפוליןביט בנד מביאה כבוד בפסטיבל בפולין

בתחרות  שהתקיימה בדצמבר בעיר לובז בפולין נטלו חלק מעל 20 מדינות ו-50 תזמורות. הקטעים שנשלחו מטעם ביט בנד חיפה וכוכבי נוף הגליל זכו לתשבוחות על ידי מיטב השופטים ואנשי המקצוע וזיכו אותם במקום השני  המכובד שנותן בימים אלו גאווה אמיתית למדינה ולחינוך המוסיקלי בצפון.

יובל קאופמן, מנהל ביה״ס למוסיקה ביט: "הקורונה עצרה את התרבות אבל לא תנצח. שמח על הזכות שהייתה לנו לפעול וליטול חלק בפסטיבלים ובתחרויות בינלאומיות ועל ההישגים הרבים. תזמורת ביט בנד חיפה שנחשבת לתזמורת הבת של ביג בנד חיפה, פועלת בהרמוניה ומאמינה ביחסי עבודה ובשיתופי פעולה עם מרכזים נוספים ואני גאה על השיתוף עם יורי גייפמן וקונסרבטוריון נוף הגליל שמביא גאווה ארצית ובינלאומית לצפון. אני מברך את מנצח התזמורת שלנו ארמן אסלניאן ואת הנגנים המוכשרים על עבודתם הברוכה ומודה להנהלת אתוס על הגב הניהולי שאנו זוכים לו ולמנכל הסימפונית הנכנס יאיר משיח על האמונה בדרכנו."

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות