ראש עיריית קריית ביאליק הורה להתאים את טפסי אגפי העירייה למשפחות להט"ביות. בטפסים יופיעו הורה 1, הורה 2

עיריית קריית ביאליק לא ממתינה לכנסת: ראש העיר, אלי דוקורסקי, הורה להתאים את כל הטפסים לשוויון מגדרי ומשפחות להט"ב. אמא ואבא בטפסים יוחלפו להורה 1, הורה 2

לפני מספר שבועות נפלה בכנסת הצעת החוק המבקשת לקבוע שבטפסי המדינה לא יצוין מינם של ההורים אלא יופיע במקום "אמא ואבא" "הורה 1", "הורה 2".

ראש עיריית קריית ביאליק, אלי דוקורסקי, לא ממתין לחקיקת החוק והורה לאגפי העירייה ולרשת המתנ"סים העירונית להתאים את הטפסים העירוניים בכדי שישקפו את השוויון המגדרי ויתאימו למשפחות להט"ב. לקראת רישום לשנת הלימודים הבאה בגני הילדים ובבתי הספר עמלים בעירייה על שינוי הטפסים. בכל מקום שבעבר הופיע "שם האב" ו"שם האם" יופיע "הורה 1" ו"הורה 2".

ראש העיר קריית ביאליק אלי דוקורסקי התייחס לסוגייה ואמר: "אני רואה חשיבות רבה בשיח פתוח, פלורליסטי ומגוון אשר נותן מקום לכולם.  בקריית ביאליק אנו מפעילים תוכניות חינוכיות מגוונות על מנת לחנך לסובלנות, סבלנות וקבלת כל אדם באשר הוא אדם. לא בכדי זכתה קריית ביאליק במקום ה 9 במדד הגאה המודד את היחס החיובי לקהילה הגאה ואנו העיר היחידה שלא נמנית עם פורום ה – 15, המאגד את 15 הערים הגדולות בישראל".

 

צילום: עיריית קריית ביאליק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות