חיפה כבר לא ירוקה: בסופ"ש עלייה משמעותית בתחלואה כמעט בכל שכונות העיר

ממשיכה מגמת העלייה בתחלואה בחיפה כשנרשמה בסופ"ש עלייה משמעותית, שהעבירה את חיפה מעיר ירוקה לצהובה, כשהמגמה מצביעה על מצב שאם לא יבלם, תוך שבוע חיפה תהפוך לאדומה

על פי נתוני משרד הבריאות, חלה במהלך סוף השבוע עלייה משמעותית, כמעט בכל שכונות העיר, במספר חולי הקורונה וחיפה מוגדרת כעת שוב צהובה.

מספר החולים בעיר עומד כעת על 305 חולים, כאשר עיקר התחלואה מתרכזת בשכונות: חליסה (38 חולים, המוגדרת כשכונה אדומה), בן גוריון (12 חולים), עבאס (17) ותל עמל (13 -הכפלה ביומיים).

המשך עלייה ברמת התחלואה בשכונות העיר עלולה להביא להחלת מגבלות מחמירות ובכלל זה: השבתת מערכת החינוך, סגירת עסקים, סגירת גנים ופארקים ציבוריים והגבלות תנועה שיותאמו למצב התחלואה.

בעיריית חיפה מציינים: "פעולות ההסברה והאכיפה שמקיימת העירייה נמשכו גם במהלך סוף השבוע, תוך שימת דגש על השכונות, בהן חלה מרבית העלייה בתחלואה.
פעילות זו כללה בין היתר גם סיורים של רכבי סיירת הביטחון העירונית בשכונות אלו, תוך שימוש בכריזה בשפה הערבית להעברת המסרים העיקריים".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות