לא רק מראה את הדירה: עבודתו האמיתית של המתווך

איציק כליף: "לכל מי שרוצה לקנות או למכור, אני ממליץ- קחו מתווך מקצועי, זה יחסוך לכם זמן, בריאות ו... כסף."

אנשים חושבים שתפקידו של המתווך זה רק להראות דירה וזהו, מי שבתחום יודע שניהול המשא ומתן בין כל הגורמים זה הדבר האמיתי. אין כמעט עסקאות נדל"ן שעוברות חלק! יותר מזה, לפני הסגירה, כשמונים אחוז מהעסקאות נקלעות למשבר כזה או אחר… ובדיוק כאן מתחילה העבודה האמיתית של המתווך- לגשר בין אגו של קונים ומוכרים. בין עורכי דין, שמאים, יועצי משכנתאות וכל גורם אחר שקשור לעסקה. השבוע נחתמה עסקה שעומדת בדיוק על הקו הזה הדק בין עסקה שעומדת להתפוצץ למכירת דירה שמצליחה. איציק כליף משקד נכסים, פרסם פוסט גאה ומאושר על העסקה שלאחר קשיים רבים הצליחה לצאת לפועל.

איציק כליף, צריך להעריך יותר את תפקידו של המתווך?

כן. והעסקה הנ"ל היא ב ד י ו ק הדוגמא לכך. חוזה שפוצץ יותר מפעם ונחתם אחרי עבודה של מתווכים. אני שמח וגאה שהחוזה הזה נחתם בסוף למרות כל הקשיים. מי שרוצה לקנות או למכור, אני ממליץ להם-  קחו מתווך מקצועי, זה יחסוך לכם זמן, בריאות ו…כסף.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות