אוהבים לרחוץ בים גם בחורף? עיריית חיפה תפעיל בשלושה חופים תחנות הצלה גם בעונת החורף ועד לעונת הרחצה

לידיעת הרוחצים בחורף: עיריית חיפה תפעיל שלוש תחנות הצלה במהלך עונת החורף. התחנות יפעלו מ-08.00 בבוקר ועד 15.30 בצהריים

בדומה לשנה שעברה, גם השנה תפעיל עיריית חיפה במהלך עונת החורף שלוש תחנות הצלה, לשם שמירה על ביטחונם של המתרחצים הרבים, הנוהגים לפקוד את חופי הרחצה גם לאחר סיום עונת הרחצה הרשמית.

באופן זה יפעלו החל מהשבוע הבא שלוש תחנות הצלה בחופי חיפה: בחוף זמיר – תחנה מספר 3, בחוף בת גלים – תחנה מספר 2 ובחוף נאות (ק. חיים) – תחנה מספר 2.

התחנות תהיינה פעילות לאורך כל ימות השבוע, בין השעות 08:00-15:30 עד לפתיחת עונת הרחצה הבאה.

בימים אלה משקיעה עיריית חיפה כ-2 מיליון שקל בהנגשתם המלאה של חופי הרחצה העירוניים. עם השלמת העבודות יהיו חופי הרחצה העירוניים מונגשים באופן מלא. העבודות כוללות: הכשרת מקומות חנייה נוספים לנכים והתאמת דרכי גישה, הנגשת תאי שירותים, מקלחות, שולחנות, ספסלים וסככות צל המותאמות לאנשים עם מוגבלויות.

ראש מינהל התפעול בעיריית חיפה, אוהד דורפמן: "הפעלת התחנות, בדומה לשנה שעברה, נועדה לאפשר למתרחצים, הממשיכים לפקוד את חופי חיפה גם בעונת החורף לרחוץ בים בבטחה, תחת פיקוח המצילים. אנו קוראים ומזכירים לתושבים להגיע ולרחוץ אך ורק בתחום שלוש תחנות ההצלה שממשיכות לפעול, ורק בשעות בהן ניתנים שירותי הצלה ומאחלים לרוחצים רחצה נעימה ובטוחה".

 

צילום: עיריית חיפה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות