שר החינוך, יואב גלנט, הגיע לנשר ויחד עם ראש העיר חילק מחשבים לתלמידים בעיר, והחמיא למערכת החינוך בנשר

שר החינוך יואב גלנט הגיע לביקור בעיר נשר בכדי לחלק מחשבים לילדי העיר יחד עם ראש העיר רועי לוי. השר החמיא להשקעה שנעשית בחינוך בעיר: "מאז כניסתו לתפקיד משקיע ראש העיר כאן רבות בחינוך"

 

שר החינוך יואב גלנט הגיע לביקור בעיר נשר בכדי לחלק מחשבים לילדי העיר יחד עם ראש העיר רועי לוי
העיר נשר נמצאת בפסגת ההשקעה פר תלמיד במדינת ישראל, עם השקעה כמעט כפולה מהממוצע הארצי.

כחלק מפרויקט ״הכיתה הדיגיטלית״ הגיע שר החינוך לחלוקת מחשבים בעיר כחלק מהדרישה הגואה באמצעי למידה מרחוק. בסיום החלוקה נפגש השר עם מחלקת החינוך העירונית וקיבל סקירה על פעילותה.

עם כניסתו של שר החינוך, יואב גלנט, לתפקידו הצהיר כי אחד מהנושאים הבוערים על סדר היום הוא צמצום הפערים הטכנולוגיים, והפיכת מערכת החינוך לדיגיטלית וחדשנית. השר גיבש וצוות משרדו גיבשו תכנית לאומית רחבת היקף, לה הוקצה סכום חסר תקדים של 1.2 מיליארד שקל. תכנית זו כוללת שורה רחבה של פעולות ובכלל זה חלוקת מחשבים ניידים לתלמידי מערכת החינוך שידם אינה משגת.
אתמול התקיים טקס בבית הספר רבין בעיר נשר בהשתתפות של שר החינוך ונציגיו, ראש עיריית נשר, רועי לוי, נציגי מחלקת החינוך העירונית והתלמידים אשר קיבלו את המחשבים. במהלך הטקס אמר ראש העיר: ״אנו מבקשים להודות למשרד החינוך ולך כבוד השר, על כך שהרמתם את הכפפה, על הדאגה לילדי ישראל שיוכלו לבצע למידה איכותית ומקוונת גם בימים מאתגרים אלו. נשר תמיד הייתה קודם כל עיר של חינוך, אנו נמשיך לשים את החינוך בעיר במרכז".
בהמשך לטקס נועדו הצדדים בפגישת עבודה בה הוצגו לשר נתוני החינוך בעיר, השר הביע את התרשמותו מניהול החינוך העירוני ואמר: ״שמחתי להגיע לנשר למבצע חלוקת מחשבים לתלמידי העיר, יחד עם ראש העיר רועי לוי, שמרגע כניסתו לתפקיד משקיע רבות בחינוך ילדי העיר. בחודשים הקרובים נמשיך לחלק 150 אלף מחשבים ניידים עבור כל ילדי ישראל דרך אלפי בתי ספר בכל רחבי הארץ, ובכך נקדם את המהפכה הדיגיטלית במשרד החינוך״.

 

צילומים: עיריית נשר

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות