שני צעירים מקריית שמונה ערכו "מסיבות בית" אליהן הביאו קטינות בנות 15 כדי לצרוך סמים

המשטרה עצרה שני צעירים מקריית שמונה בשנות ה-20 לחייהם שהיו מקיימים "מסיבות בית" בהן היו מוזמנות קטינות לצרוך סמים מסוכנים. כתב אישום חמור הוגש כנגדם בבית משפט השלום בקרית שמונה

 

ראשיתה של החקירה לפני כשלושה שבועות עם העלאת החשד אודות שני חשודים בשנות ה-20 לחייהם, תושבי קרית שמונה, שמקיימים בבית של אחד מהם "מסיבות בית" מצומצמות בהן מוזמנות קטינות ומסופקים להן על ידי החשודים סמים מסוכנים מסוג "קנאביס".

בעקבות החשד בוצעה חקירה סמויה של שוטרי, בלשי וחוקרי משטרת ישראל, אשר הביאה בזמן קצר לאיתור זהותם של הנאשמים (22, 25 קרית שמונה) וכך לפני שבועיים עם מעבר החקירה מסמויה לגלויה נעצרו הנאשמים, כאשר בביתו של אחד הנאשמים בן ה-25, שהיה מקיים את המסיבות, אותרו 27 שקיות שקופות שהכילו סם מסוכן מסוג "קנאביס".

הנאשמים הובאו לתחנת המשטרה לחקירה וממנה עלה, כי הנאשם רקם קשר חברי עם ידידתו של אחיו הצעיר, בת 16, והזמין אותה ואת חברותיה לדירתו בסופי השבוע. הקטינה הייתה מגיעה לדירה יחד עם 7 חברות נוספות בגילאים שבין 15 ל-17. בבית הייתה מנוגנת מוזיקה ושני הנאשמים היו מספקים לקטינות סמים מסוכנים מסוג "קנאביס". "המסיבות" הללו התקיימו בשמונה מועדים שונים.

בתום חקירה זריזה הועבר חומר החקירה לפרקליטות מחוז צפון, אשר הגישה בבית משפט השלום בקרית שמונה כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים כנגד שני הנאשמים בגין עבירות של הדחת קטין לסמים מסוכנים, החזקת סמים שלא לצריכה עצמית ושימוש בסם מסוכן.

 

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות