עלייה מדאיגה במספר החולים הפעילים בחיפה. העיר מתקרבת לצבע הצהוב. באלו שכונות נרשמה העלייה הגדולה יותר?

193 חולים פעילים נרשמו נכון להיום בחיפה. מדובר בעלייה שמקרבת את העיר לצבע הצהוב שמשמעותו סגירת חנויות הרחוב. באלו שכונות נרשמה העלייה הגבוהה יותר?

על פי נתוני משרד הבריאות, מספר החולים הפעילים בחיפה עומד היום [10.11] על 193 חולים, המציבים את חיפה ברף העליון של הצבע הירוק במדד הרמזור הלאומי, לאחר שלפני כ – 10 ימים מוקמה חיפה ברף האמצעי של הצבע הירוק במדד.

מבין החולים: 179 מאושפזי בית, 13 מאושפזים בבתי החולים וחולה אחד נמצא בבידוד בבית מלון.

מספר החולים הגדול ביותר נרשם בשכונות: מערב חיפה, נווה שאנן, קריית חיים ושמואל והדר ועיר תחתית.

מעבר לצבע הצהוב ברמזור ימנע את המשך פתיחת חנויות הרחוב. נתונים אלה משקפים את העלייה, הנרשמת בכל הארץ בנתוני ההדבקות בנגיף. 

על מנת למנוע התפרצות מחודשת של המגיפה חזרה, הגבירה העירייה את האכיפה על הוראות החירום, שנקבעו על ידי המדינה בכל הקשור לפתיחת עסקים, התקהלויות ועטיית מסכות.

בעיריית חיפה חוזרים וקוראים לתושבים לנקוט בכל אמצעי הזהירות וכללי ההתנהגות שנקבעו על ידי הממשלה ובכלל זה: עטיית מסכות, שמירה על ריחוק, מניעת התקהלויות והקפדה על כללי התו הסגול בכל בתי העסק המאושרים לפעול. העירייה תמשיך בפעילות ההסברה והאכיפה אותה היא מקיימת ברחבי העיר במטרה למנוע את המשך התפשטות המגיפה.

 

צילום אילוסטרציה: משרד הבריאות

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות