עיריית קריית ביאליק פתחה מועדון מועשר נוסף עבור עולי אתיופיה

עיריית קריית ביאליק פתחה בבית הידידות מועדון מועשר נוסף עבור קהילת יוצאי אתיופיה. בשלב הראשון יפעל המועדון פעם בשבוע ובהמשך ירחיב את פעילותו על מנת  לאפשר לאוכלוסיית הקשישים להתמיד בחיים פעילים

 

עיריית קריית ביאליק בשיתוף משרד הרווחה והשירותים החברתיים פתחה מועדון מועשר נוסף בעיר המיועד לעולי אתיופיה. המועדון נפתח בבית הידידות עבור אזרחים וותיקים יוצאי העדה האתיופית.

זהו מועדון ייחודי שמהווה מוקד ומסגרת לפעילות חברתית-תרבותית-טיפולית. בשלב הראשון יפעל המועדון פעם בשבוע ובהמשך ירחיב את פעילותו על מנת  לאפשר לאוכלוסיית הקשישים להתמיד בחיים פעילים ולקיים חיי חברה. המועדון יספק פעילויות בתחום ריפוי ועיסוק, הרצאות בנושא הגיל השלישי ושמירה על אורח חיים בריא, התעמלות ועוד.

ביום הראשון לפעילות המועדון הגיעו 15 אזרחים וותיקים יוצאי הקהילה האתיופית, שקיימו את הפעילות באוויר הפתוח בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

השירות לזקן באגף לשירותים החברתיים של עיריית קריית ביאליק אשר אחראי על הקמתו והפעלתו של המועדון, הכין תוכנית מגוונת ועשירה למילוי שעות הפנאי של האוכלוסייה המבוגרת. לא בכדי המועדון יפעל בבית הידידות המהווה מרכז המורשת של עולי אתיופיה בקריית ביאליק.

ראש העיר אלי דוקורסקי, ברך על פתיחת המועדון ואמר: "אני מודה למשרד הרווחה והשירותים החברתיים שאפשר לנו לפתוח מועדון מועשר נוסף בקריית ביאליק המיועד לאזרחים וותיקים מהקהילה האתיופית. המועדון ישדרג באופן משמעותי את איכות חייהם של התושבים החברים בו ויעשיר את חיי החברה והתרבות שלהם".

 

המועדון שנפתח. צילום: עיריית קריית ביאליק

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות