התלאות שלפני החתונה והתלאות שבדרך אליה: המנטליסט, שמעון נחמני, שנשא את זוגתו יוליה נועה לאישה לאחר שנים של תהליך גיור מפרך, מספר על כל מה שהיה לפני, על כל מה קרה ביום החתונה ועל הקידוש בשבתות ובחגים  

שמעון נחמני: "לא נכנסו עם זה סטופר, בקטע של מבחן כמו בבית ספר שמסיימים אותו ויש לך תואר, זה אורח חיים שסיגלנו לעצמנו בשמונה שנים האחרונות. אתמול זה היה רק חותמת גומי של אנשים, זה ביננו לבין בורא עולם."

שמחה ואושר בביתם של המנטליסט שמעון נחמני וזוגתו, יוליה- נועה, שעברה תהליך גיור ארוך. השניים באו אמש בברית נישואין תחת חופה יהודית כשמי שהחזיק במוטות החופה הם שני החברים והקולגות הידועים, ליאור סושרד שליווה אותם לאורך כל הדרך ובירך את הזוג המאושר "שמעון אחי היקר, כמה חיכינו, כמה תלאות, כמה אתגרים…. אבל בסוף זה היה שווה את זה וכמו שאמרנו וסיכמנו: את טקס החתונה הזה – לא נשכח. אוהב אותך ואת יוליה ומאחל רק אושר ושמחה. אמן!" ונמרוד הראל שמתגורר באזור בית הכנסת והגיע ספונטנית לברך ולפרגן.

שמעון, מזל טוב, חתונה מצומצמת עם אורחים איכותיים?

תראה, עברנו תהליך של כמעט שבע שנים, תהליך לא פשוט בכלל מול מערכת קשה. לא נכנסו עם זה סטופר, בקטע של מבחן כמו בבית ספר שמסיימים אותו ויש לך תואר, זה אורח חיים שסיגלנו לעצמנו בשמונה שנים האחרונות. אתמול זה היה רק חותמת גומי של אנשים, זה ביננו לבין בורא עולם. יש לי אישה מדהימה שהגיעה לארץ ואמרה את זה בעצמה, אם זה ב-Israel got talent ואם זה במקומות אחרים 'אלוהים שלח אותי למדינה הזאת וזיווג אותנו והפגיש אותנו ודאג שנהיה ביחד'. אני שמח ומאושר שמצאתי אותה, החלום שלי היה למצוא יהודייה כשרה שלא תתנגד לעובדה שביום שישי בערב עושים קידוש או בחגים וכדומה, רציתי לפחות שהילדים יגדלו במסורת ישראל, יותר ממסורת אפילו, יכול להיות גן דתי וכאלה, וכל מי שפגשתי בישראל לפני יוליה התנגדה, שזה עצוב מאוד ואז באה השיקסע הזאת ואמרה בדיוק להיפך, היא קירבה  אותי לדת יותר ממה שאני הייתי מתקרב בעצמי, וברוך השם היום זה היה רק סיום של תהליך מול הרשויות, מבחינתנו זה כבר קיים מלפני 6 שנים."

הזוג המאושר. שמעון ויוליה נועה נחמני. אלבום פרטיהזוג המאושר. שמעון ויוליה נועה נחמני. אלבום פרטי

"ככה בהחלטה של רגע החלטנו יחד שאנחנו לא עושים את זה, ושבאותו מקום אנחנו עושים הכל יחד."

"הרבה אנשים  טובים היו מעורבים בסיפור הזה, ולצערנו הרב וזה הבאסה הרצינית אנחנו חיים בתקופת הקורונה, כי בשביל זוג תהליך הגיור מותנה בחתונה ומאוד רציתי חתונה גדולה וכבר סגרתי את הרב אוטמזגין ובגלל הקורונה לא היה ברור מה יהיה… ביום שני הייתה אמורה להיות חתונה וביום ראשון הודיעו לנו שזה בכלל יהיה ביום רביעי, ואני מזכיר לך שאנחנו משפחה מרוקאית עם שמונה אחים של אמא ואחד עשר אחים של אבא, אתה עושה טעות ואתה מסתבך… אחותי ועוד שני אנשים זה כבר עשרים אנשים, אז איך תעשה חתונה? וככה בהחלטה של רגע החלטנו יחד שאנחנו לא עושים את זה, ושבאותו מקום אנחנו עושים הכל יחד. לליאור היה חשוב מאוד להיות אז הוא הגיע ועוד חבר הגיע, בן, שהוא שותף שלי שיחד איתו אנחנו עושים מופע בבתי ספר נגד בריונות ונמרוד הגיע בכלל במקרה, שזה סיפור יפה, הרבנים בבית הכנסת בהוד השרון שבו הייתה החתונה פשוט נתקעו בלי מניין אז אמרו לי אם אני יכול להביא עוד אנשים, אמרתי שאני ארשום בקבוצה של הקוסמים מי ספונטני שיבוא, כתבתי שם ונמרוד שגר ברמת השרון כתב לי שהוא מגיע בתוך שבע דקות ובאמת הוא הגיע. זה היה מגניב, סושרד נמרוד, התרגשנו לראות שם אנשים שאנחנו מכירים. מדהים."

החתונה שכמעט ולא התקיימה.. שמעון ויוליה נועה נחמני. אלבום פרטיהחתונה שכמעט ולא התקיימה.. שמעון ויוליה נועה נחמני. אלבום פרטי

"היה יום עמוס מאוד אבל כמו שנמרוד אמר 'הייתי בהרבה חתונות בחיים שלי אבל את החתונה הזאת אני לא אשכח בחיים'.'"

 

"מה שיפה בכל הסיפור זה שכמעט ולא התקיימה החתונה אתמול כי כשרצינו לצאת להוד השרון, התפוצץ לי הרדיאטור באוטו והחלטנו שאנחנו נוסעים ברכבת כי לא רצינו להטריח אף אחד ואז אנחנו מגיעים לרכבת ואני מגלה שהכתובה בבית ואם אני חוזר להביא את הכתובה זה אומר שאנחנו לא מגיעים לחתונה. אז מה שקרה בסוף זה שנסענו עם אוטו עם רדיאטור שבור, וככה בנסיעה של חמישים דקות עצרתי ואני לא מגזים, לפחות 15 פעמים למלא מים כי זה השפריץ. זו היה נסיעה מלאה בייסורים אבל הגענו בזמן, אומנם חזרנו בלי האוטו אבל הגענו, ואפילו הגענו בול ב- 11:30, כפי שתוכנן. היה יום עמוס מאוד אבל כמו שנמרוד אמר 'הייתי בהרבה חתונות בחיים שלי אבל את החתונה הזאת  אני לא אשכח בחיים'."

רשת ניוזים מפרגנת לחבר היקר, שמעון נחמני, ומאחלת לזוג אושר ושמחה וצאצאים רבים.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות