יום ההליכה הבינלאומי בקריית אתא הוכתר בהצלחה, עם תושבים רבים שלקחו חלק והיו גם פרסים

תושבים רבים בקריית אתא לקחו חלק ב"יום ההליכה הבינלאומי". מי שהעלה תמונות מהפעילות לפייסבוק העירייה, גילה גם שהעירייה נתנה צ'ופרים מפתיעים לצועדים

יום ההליכה הבינלאומי בקריית אתא
לפני כשבוע ציינה עיריית קריית אתא את יום ההליכה הבינלאומי ברחבי העיר. הפעילות התקיימה בשיתוף רשת המתנ"סים העירונית, משרד התרבות והספורט ו"אפשריבריא".
במסגרת הפעילות התבקשו תושבי העיר לצאת להליכה עם משפחתם באחד ממסלולי ההליכה ברחובות: דרך יצחק רבין,רחוב זבולון כוון דרום ,כביש ביאליק, דרך בגין, רחוב משה שרת וטולוז לוטרק ולהצטלם על רקע השלט של יום ההליכה שנתלה בעיר.
את התמונות העלו התושבים לעמוד הפייסבוק של העירייה כאשר 26 משתתפים זכו בפרסים ביניהם: שעונים דיגיטליים של amazfit, מדי צעדים smart band 4 ו- ערכות ספורט.
"יום ההליכה העולמי" הנערך באופן מסורתי במרבית המדינות החברות בארגון הבריאות העולמי (WHO). מטרת יום ההליכה העולמי היא לקדם את מודעות האזרחים ולהעלות על סדר היום הציבורי את נושא חשיבות הפעילות הגופנית כתורמת לאורח חיים פעיל ובריא.

 

צילום: עיריית קריית אתא

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות