פועלים בשני אתרי בנייה בחיפה נתפסו זורקים כמויות של פסולת בניין בשטחים פתוחים. פקחי העירייה תפסו אותם על חם וקנסו אותם

פקחי עיריית חיפה תפסו על חם אתמול פועלים בשני אתרי בנייה, שהשליכו פסולת בניין בשטחים ציבוריים. הפועלים והחברת בנייה נקנסו

במסגרת מדיניות האכיפה המוגברת, אותה מקיים אגף הפיקוח הכללי של עיריית חיפה, למאבק בתופעת השלכת פסולת בניין בשטחים ציבוריים, קנסו אתמול (ד') פקחי העירייה, בשני מקרים נפרדים, פועלי בניין, אשר נצפו כשהם משליכים פסולת בניין בשטח ציבורי. מייד לאחר תיעוד העבירה שביצעו הפועלים, עצרו הפקחים את פעולתם ורשמו לחובתם קנס כספי.

בעקבות ריבוי מקרים שאירעו לאחרונה, בהם נתפסו פועלי בניין משליכים פסולת בנייה במקומות ציבוריים ברחבי העיר, הגביר אגף הפיקוח הכללי של עיריית חיפה את פעילות האכיפה שמבצעים מפקחי העירייה, הן באופן גלוי והן באופן סמוי, על מנת להילחם בתופעה.

במסגרת זו עושים אנשי אגף הפיקוח שימוש במגוון אמצעים כנגד משליכי הפסולת, הגורמים לא פעם נזקים כבדים ולעיתים בלתי הפיכים לסביבה, בהם שימוש באמצעי צילום חדשניים, פעילות תצפית אחר קבלני בנייה העובדים בעיר, מתן קנסות כספיים והגשת כתבי אישום.

במהלך התקופה האחרונה רשמו מפקחי העירייה עשרות קנסות בסך של אלפי שקלים לקבלני בנייה ולמשליכי פסולת בניין, שתועדו כשהם משליכים אותה בשטחים ציבוריים, בניגוד לחוק. בנוסף, נדרשו המשליכים לפנות את הפסולת ולהשיב את המצב לקדמותו. בכמה מהמקרים אף הוגשו כתבי אישום כנגד מבצעי העבירות.

על פי נהלי העירייה לפינוי פסולת בניין, יש להציב מכולה המיועדת לפסולת במקום מאושר בקרבת מקום השיפוץ ולפנות את הפסולת לאתר מורשה באמצעות קבלנים מורשים.

 

בתמונה: הפסולת שהושלכה. צילום: עיריית חיפה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות