ראש עיריית קריית ביאליק לטובת חיילי צה"ל: "אפשרו לחיילי הקריות לקבל טיפול רפואי ברשת ביקור רופא בקריית ביאליק"

ראש עיריית קריית ביאליק, אלי דוקורסקי, בפנייה למשרד הביטחון: "תנו לחיילים בקריות לבוא לביקור רופא בריית ביאליק ולא לטרטר אותם עדּ לחיפה, נהריה וכרמיאל

ראש עיריית קריית ביאליק, אלי דוקורסקי, פנה לשר במשרד הביטחון מיכאל ביטון עם בקשה לאפשר לחיילי צה"ל תושבי הקריות לאפשר לקבל טיפול רפואי בסניף של רשת ביקור רופא הממוקם בקריית ביאליק.

בפנייתו ציין דוקורסקי כי חיילים תושבי הקריות, ערים בהן מתגוררים כ – 200,000 תושבים,  נשלחים לקבל שירות רפואי ברשת ביקור רופא בנהרייה, חיפה או כרמיאל למרות שבקריית ביאליק ממוקם סניף של הרשת.

חיילים המגיעים מיוזמתם לסניף בקריית ביאליק נדרשים לשלם עבור הטיפול הרפואי 160 שקל היות והוא אינו נכלל בהסדר הפריסה הארצית של מרפאות צה"ל.

דוקורסקי ביקש מהשר ביטון לפעול לטובת אוכלוסייה גדולה של חיילים שבשירות חובה, בשירות קבע ובמילואים, המתגוררים בערי הקריות ובישובים החקלאיים סביבן, להכליל מרפאת רשת ביקור רופא בקריית ביאליק ברשימת המרפאות הצהליות, בהן ניתן לקבל את השירות הרפואי ללא תשלום וללא טרטור  מיותר  בשליחתם  של החיילים לערים המרוחקות.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות