לקראת פתיחת שנת הלימודים: ארגון "רוטרי קישון" העניק תרומה לרכישת ציוד לתלמידים נזקקים בקריית אתא

נציגי ארגון "רוטרי קישון" העניקו תרומה לרכישת ציוד למידה עבור תלמידים העולים לכיתה א' בקריית אתא ויד הוריהם אינה משגת

נציגי ארגון "רוטרי קישון" העניקו תרומה לתלמידים נזקקים בעיר
נציגי ארגון "רוטרי קישון" נפגשו השבוע עם ראש עיריית קריית אתא, יעקב פרץ ומנהלת מחלקת הרווחה, עדנה דידי שמש, בכדי להעניק תרומה עבור תלמידים העולים השנה לכיתה א' ואין ידם משגת לרכוש ציוד יקר לקראת שנת הלימודים.
נשיא מועדון רוטרי ונציגי הארגון העניקו למחלקה לשירותים חברתיים 16 שוברים בשווי 110 שקל כל אחד, להצטיידות לקראת שנת הלימודים.
ראש עיריית קריית אתא, יעקב פרץ הודה לנציגי העמותה ואמר: "פעילותכם לרווחת הקהילה היא אות ומופת לפעילות חברתית והיא מאגדת בתוכה גם את האכפתיות והדאגה לדור ההמשך."
ארגון "רוטרי קישון" הינו ארגון התנדבותי הפועל שנים רבות בקריית אתא וסביבתה על ידי גיוס כספים והפנייתם לטובת מטרות חברתיות, תוך שיתוף פעולה עם הרשויות העירוניות ומוסדות הרווחה, במטרה לשפר את חיי הקהילה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות