פעילות הסברה של חיילי פיקוד העורף ופקחי עיריית קריית ביאליק, כדי למנוע את התפשטות התחלואה בעיר

במאמץ למנוע את התפשטות הקורונה  יצאו חיילי פיקוד העורף לפעולות הסברה בשיתוף עיריית קריית ביאליק. ראש העיר קריית ביאליק, אלי דוקורסקי, בירך על שיתוף הפעולה: ״אני קורא לתושבים להישמע להוראות. רק יחד נוכל לנצח את המגפה"

למרות הטמפרטורות הגבוהות, יצאו אמש חיילי פיקוד העורף למלחמה החשובה ביותר של התקופה- מלחמת ההסברה בעורף. חיילי וחיילות פיקוד העורף יצאו לרחובות העיר לפעולות הסברה במהלך משותף עם עיריית קריית ביאליק. החיילים סיירו ברחבי הקרייה, פנו לתושבי העיר, חילקו עלוני הסברה ומסיכות ועסקו במשימת הסברה לגבי חשיבות שיתוף הפעולה של הציבור עם הנחיות משרד הבריאות תוך שימת דגש על חשיבות עטיית מסיכה במרחב הציבורי, שמירה על היגיינה וריחוק חברתי.

ראש העיר אלי דוקורסקי: "אני מודה לפיקוד העורף על שיתוף הפעולה  ו'הסברה חיובית'. אני קורא לתושבים להישמע להנחיות משרד הבריאות ולהקפיד עליהם במרחב הציבורי. רק יחד ננצח את הנגיף".

 

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות