גבר כבן 50 טבע בחוף מרידיאן בחיפה

המשטרה בודקת נסיבות טביעתו של הגבר שאותר כעת סמוך לחוף מרידיאן בחיפה

המשטרה פתחה לפני כשעתיים בסריקות לאורך חוף מרידיאן בחיפה, אחר תושב בית לחם כבן 50 עם קבלת דיווח מאזרח בדבר חשש כי נכנס לרחוץ בים וטרם יצא. במסגרת החיפוש, שכלל הפעלת מסוק משטרתי, לצד סריקות לאורך קו החוף ע"י שוטרי סיור והפעלת יחידת הצוללנים של משטרת ישראל, אותר כעת גבר ללא הכרה בחוף, כאשר גורמי רפואה קבעו את מותו. גופת הגבר הועברה להמשך הליך זיהוי במכון לרפואה משפטית.

חובש בכיר במד"א – הצלה פתח תקווה חזקי רפאלוביץ שהיה בקרבת מקום סיפר: בסביבות השעה 19:45 קיבלתי התראה באפלקציית הכוננים של מד"א על אדם שטבע בחוף, כשהגעתי למקום הבחנתי בכוחות השיטור הימי מבצעים סריקות במים כשלאחר מכן הצטרפו לחיפושים מסוק משטרתי ויחידת צוללנים של זק"א. לאחר מספר שעות של סריקות נמצא הגבר כבן 50 והוא חולץ מהמים ללא רוח חיים ופראמדיק של מד"א קבע את מותו.

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות