המשטרה חוקרת את נסיבות טביעתו למוות של גבר בן 50 שנכנס לים לבדו בחוף מרידיאן בשעות הערב וגופתו נמשתה לאחר שעתיים

המשטרה בודקת נסיבות טביעתו של גבר כבן 50 תושב בית לחם, שאותר אמש, לאחר שעתיים של חיפושים נרחבים אחריו, סמוך לחוף מרידיאן בחיפה

 

המשטרה פתחה אתמול בשעות הערב המאוחרות בסריקות נרחבות לאורך חוף מרידיאן בחיפה, אחר תושב בית לחם כבן 50 עם קבלת דיווח מאזרח בחוף בדבר חשש כי האיש נכנס לרחוץ בים וטרם יצא.

במסגרת החיפוש, שכלל הפעלת מסוק משטרתי, לצד סריקות לאורך קו החוף על ידי שוטרי סיור והפעלת יחידת הצוללנים של משטרת ישראל, אותר כעבור שעתיים גבר ללא הכרה בחוף, כאשר גורמי רפואה קבעו את מותו. גופת הגבר הועברה להמשך הליך זיהוי במכון לרפואה משפטית.

בשעה 21:50 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב כרמל על הגבר מחוסר ההכרה שנמשה מהים לטיילת דרומית למקסים בחיפה. חובשים ופראמדיקים של מד"א נאלצו לקבוע את מותו.

פראמדיקית מד"א הודיה רוזה סיפרה: "בשעות הערב התקבל במוקד 101 של מד"א דיווח על גבר שנעדר לאחר שנכנס למים בחוף מרידיאן ונערכות סריקות על מנת לאתרו. הגענו לחוף ונערכנו במקום על מנת להעניק לו טיפול רפואי אבל לצערנו לאחר סריקות ממושכות הוא אותר בקו המים צפונית לחוף בו היה כשהוא ללא סימני חיים ולאחר בדיקות רפואיות לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו."

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות