ליהנות מאיכות חיים בוילה על החוף ולנשום את האוויר הנקי של הים- הכירו את "כחול עתלית"

כבוד למיקום ההיסטורי ולערכי הנוף לצד עיצוב מודרני, המאפשר ליהנות מהטבע והים

הייחודיות הגדולה של "כחול' היא השילוב שלו במרקם של היישוב והחוף שעליו הוא נבנה. מתוך השראה של ים וחוף, עוצבה השכונה כולה במטרה לשמר את האווירה שמעניקים הנוף, הטבע והים, תוך הקפדה על איכות חיים גבוהה בשכונה צעירה ויוקרתית. הווילות והבניינים משלבים בעיצוב שלהם בנייה מודרנית וחדשה בסטנדרטים גבוהים לצד שימור וטיפוח ערכי הנוף והמורשת. הקמת השכונה החדשה, אשר ממוקמת כ-200 מטר בלבד מהחוף, כוללת בין היתר סלילת כבישים, הקמת מערכות מים וביוב, פארקים, מערכות תאורה, בניית שטחים ציבוריים, שבילי אופניים, שבילי הליכה ועוד.

הכירו את אדריכלית העל שמאחורי הפרויקט- אורלי שרם

האדריכלית האמונה על עיצוב ותכנון השכונה כולה היא אורלי שרם, הידועה כאדריכלית הבית של העשירון העליון בישראל, וממוצבת כאחת האדריכליות הבולטות בארץ. שרם, בוגרת אחד מבתי הספר הנחשבים בעולם לאדריכלות בלונדון, פעילה בישראל כבר למעלה מ-20 שנה ונחשבת לאחת המובילות בעיצוב בתי יוקרה. בין היתר עיצבה שרם את הווילה של אהוד ברק בכפר שמריהו, את הבית של פרופ' דני גור ז"ל בקיסריה ואת הבית של רוני דואק ברשפון. בנוסף לעבודתה הפורה בישראל, שרם תכננה פרויקטים בז'נבה, סרדיניה, דרום צרפת, לונדון וניו יורק.

פרויקט 'כחול' בעתלית. הדמייה חברת ישראל קנדהפרויקט 'כחול' בעתלית. הדמייה חברת ישראל קנדה

עתלית- חינוך ברמה אחרת, במועצה אזורית חזקה

הרבה מעבר לעיצוב היוקרתי והמיקום המושלם לחובבי הים, עתלית מציעה חינוך ברמה גבוהה ומתגאה בבתי ספר שזכו בפרסי מצוינות וחדשנות בחינוך בשנים האחרונות. בתי הספר בעתלית מחזיקים ברשימות המתנה ארוכות של ילדים מכל האזור אשר שואפים להצטרף למערכת החינוך האיכותית של היישוב.

עתלית היא חלק ממועצה אזורית חוף כרמל, הנחשבת למועצה אזורית חזקה, מנוהלת היטב, ובעיקר – פועלת ללא הרף לטובת איכות החיים של תושביה. אירועי תרבות, טיפוח מערכת החינוך, שירותים קהילתיים ועוד – יהוו חלק בלתי נפרד מאיכות חייהם של תושבי עתלית ושל דיירי "כחול', שכונת המגורים החדשה על חוף הים של היישוב.

איכות החיים הגבוהה משכה ליישוב אוכלוסייה חזקה, הדוגלת בחיי הקהילה ומצעידה את היישוב קדימה. כל זאת, יחד עם המיקום המרכזי (20 דקות מהמת"מ בחיפה), הנגישות הגבוהה לצירי תנועה מרכזיים ולתחבורה ציבורית, הופכים את היישוב לאחד מיעדי הנדל"ן האטרקטיביים ביותר בישראל.

כחול עתלית. הדמייה: חברת ישראל קנדהכחול עתלית. הדמייה: חברת ישראל קנדה

השקט הנפשי והביטחון של ישראל קנדה

פרויקט "כחול' על חוף הים של עתלית מנוהל על ידי "ישראל קנדה", מחברות הנדל"ן המובילות בישראל, אשר חתומה על מגוון פרויקטים של מגורי יוקרה ומסחר אייקונים בניהם: מידטאון ת"א, מגדלי W בפארק צמרת תל אביב, קמפוס מייקרוסופט בהרצליה, מגדל Sea View בהרצליה ועוד.

בשכונה ייבנו 147 דירות גן, דירות גג וצמודי קרקע, תוך הקפדה על סטנדרט בנייה גבוה ובעיצוב ייחודי המשתלב באופן מושלם בסביבת החוף והים.

אז אם אתם חולמים על וילה "על הים", במיקום מרכזי, ביישוב איכותי ובמחיר אטרקטיבי, "כחול' היא אחת מהרכישות המשתלמות ביותר שתעשו בחייכם.





ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות