אירועי ערב יום העצמאות ה-76 בכפר יונה בצורה בסימן: אחדות, סולידריות וגאווה מקומית. יוענקו לראשונה אותות לתושבים ותושבות

אירועי יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל יצויינו בצורה אחרת השנה בכפר יונה. בין היתר, ועל רקע אסון 7.10, ייערך טקס הענקת "אות התושבת והתושב", כדי להוקיר תושבות ותושבים בעירנו על תרומה ופעילות ענפה וייחודית לכפר יונה ולמדינה, במהלך מלחמת "חרבות ברזל"

את אירועי ערב יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל, תציין השנה כפר יונה בצורה אחרת, ובסימן הערכים: אחדות, סולידריות וגאווה מקומית.

לראשונה, ועל רקע אסון 7.10, ייערך טקס הענקת "אות התושבת והתושב", כדי להוקיר תושבות ותושבים בעירנו על תרומה ופעילות ענפה וייחודית לכפר יונה ולמדינה, במהלך מלחמת "חרבות ברזל".

עיריית כפר יונה תמשיך להעלות את המודעות לאחינו החטופים, ובשעה 21:50 תבוצע מול הבמה שירת המונים עוצמתית, מרגשת ומהדהדת, בקריאה לשחרורם.

הזמר אליעד יופיע בשעה 22:15. עוד יופיעו הרכב "כוח הקצב" במופע לילדים, להקות המרכז הקהילתי וזמרים מקומיים. לילדים גם יוקצה מתחם אטרקציות מיוחד.

בהנחיית ראש העירייה, אלברט טייב, לא יתקיים מופע זיקוקין די-נור.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות