תכירו את השוק המתחדש של נתניה: בתוכו יוקם מתחם "חצר השוק" ועוד מתחמים שמשלבים מודרני לוותיק

שוק אותנטי של ממכר ירקות, פירות ותבלינים לבין אתר בילוי ופנאי. תכירו את השוק המתחדש של נתניה

השוק המתחדש של נתניה מציג שילוב בין ישן לחדש, בין שוק אותנטי של ממכר ירקות, פירות ותבלינים לבין אתר בילוי ופנאי – ומקדם את המגמה האורבנית שהופכת את השווקים העירוניים לתמהיל עירוני ייחודי התורמים להכרת האוכלוסיה המקומית ולחיזוק הקהילה ומביאים את תרבות הבילוי העירונית ללב הפועם של האוכלוסיה בעיר.

כחלק מהמגמה הזאת, יתחדש השוק העירוני הוותיק של נתניה במתחם בילוי מבית המותג-  ״חצר השוק" – מתחם חצר מעוצב ואורבני המרכז בתוכו חווית תרבות, בילוי וקולינריה.

הסנונית הראשונה של מתחם "חצר השוק" יצאה לדרך בימים אלה עם פתיחת "הקופסה"  – 2 ברים, האחד בר קוקטיילים ומשקאות ולצידו בר קפה וקינוחים הממוקמים בשדרה הצפונית של השוק.

 

מתחם "חצר השוק" ימוקם בלב השוק, בטריבונה שכונתה בעבר ׳שוק העופות׳. בשטח המתחם יוצבו קלאב-טראקס עם מגוון אופציות קולינריות איכותיות, ברים, אזורי ישיבה ועמידה וכן במה להופעות ואירועי תרבות. הכניסה לחצר השוק נתניה תהיה מרחוב זנגוויל, דרך שדרת הברים המשופצת בשוק.

 

הקמת מתחם "חצר השוק" בנתניה והפיכתו למוקד תוסס ואטרקטיבי לבלייני העיר ולתיירים, הינה במסגרת שיתוף פעולה של עיריית נתניה-מנהלת מרכז העיר ובין מותג "חצר השוק", כל זאת כחלק מן הפרויקט הכולל לחידוש השוק.

 

ראש עיריית נתניה מרים פיירברג איכר: ״היום אני מגשימה חלום נוסף, חצר השוק נפתחת, והשוק העירוני שהיה מאז ומתמיד מוקד משיכה חזק ואהוב, הופך להיות שוק תוסס ומגוון הפועל ביום ובלילה ובו תמהיל של דוכני השוק האותנטיים, בשילוב עם דוכני מזון ובילוי, בלב העיר המתחדש. שטח המתחם חולש על כ-500 מ״ר, בו הוצבו נקודות מכירת מזון ממגוון מסעדנים וברים, אזורי ישיבה ועמידה ובמה להופעות מוזיקליות ואירועי תרבות. תושבי נתניה והאזור – אתם מוזמנים בהמוניכם״.

עיריית נתניה רואה בשוק העירוני מתחם אסטרטגי תיירותי ומוקד משיכה לתושבי הארץ ותושבי חוץ ובתוך כך, היא פועלת זה שנים במסגרת תוכנית חומש לשדרוג תשתיות והתחדשות עירונית במרכז העיר הוותיק, לרבות השוק העירוני.

חידוש המרחב הציבורי וחזית הדוכנים בתוך השוק הקיים כלל טיפול בתאורה ושילוט על מנת להפוך את המקום למוקד משיכה אטרקטיבי ולאפשר פיתוח של מגוון פעילויות תיירותיות.

בשלב הבא יש כוונה לתכנן דוכנים חדשים, להוסיף הצללה וקרוי לטובת המשתמשים, טיפול במפלס הרחוב, בתאורה, בריהוט רחוב מתאים ובנטיעת עצים, הכל כדי ליצור מקום אטרקטיבי ומזמין.

פרויקט הקמת התשתיות בוצע באמצעות חל"ת ובמימון עיריית נתניה, משרד התיירות ומשרד השיכון.

 

צילום: עיריית נתניה

 

 

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות