נתניה, הבית של החיילים: עיריית נתניה חנכה את הבית של החיילים לזכרו של בר פלח ז"ל

ראש העיר מרים פיירברג-איכר: "אומרים שכל אדם הוא עולם ומלואו וכל אחד הוא יהלום, אבל מבין כל היהלומים, יש יהלום אחד שזורח במיוחד וזה בר שלנו״

במלאת שנה לנפילתו של רס"ן בר פלח ז״ל במהלך היתקלות עם מחבלים וערב ראש השנה החדשה, הגיע לסיומו פרויקט שדרוג ושיפוץ דירת חיילות בנתניה, לזכרו של בר. אתמול, ערב יום ראשון, נקבעה המזוזה בדירה המחודשת יחד עם בני משפחתו של בר, חבריו וראש העיר נתניה מרים פיירברג איכר. נתניה היתה חלק מהדי אן איי של בר אשר בחר לעסוק מדי יום בחסד, בנתינה אין סופית, בתרומה לקהילה ובדוגמא האישית שבחר להיות עבור הדור הצעיר. בר מהווה דוגמא ומופת למי שגדל והתחנך בעיר נתניה.

פרויקט שדרוג הדירה לרווחת החיילות הינו פרי שיתוף פעולה של בני משפחתו של בר, שהיה איש של נתינה, תרומה, חסד ואהבה לזולת, עיריית נתניה, בני משפחה ומתנדבים רבים – מעצבות פנים, מעצבי סטיילינג ועסקים שתרמו בלב רחב – כדי להנציח את בר ובסיוע צמוד של איציק בן שושן ומוטי דוק מעיריית נתניה.

עיריית נתניה מפעילה, באמצעות אגף נוער וצעירים, שתי דירות למורות-חיילות ודירות חיילות וחיילים בפרק משימה בתוך מערך החינוך הפורמלי בבקרים והחינוך הבלתי פורמלי אחה"צ.

רס"ן בר פלח, סגן מפקד סיירת חטיבת הנח"ל, היה בן 30 במותו לאחר שנפל בהיתקלות סמוך למעבר ג'למה שצפונית לג'נין. בר שנהרג בתקרית הספיק לירות בעצמו על המחבלים לפני שנפגע והתמוטט מפצעיו.

נציגת המשפחה אמרה כי "בר היה מלאך בעודו בחיים, הוא היה סביבנו ונגע בכל אדם ובכל דבר עם האישיות המיוחדת שלו ובנתינה אין סופית".

ראש העיר מרים פיירברג-איכר: "אישיותו המיוחדת של בר נמצאת בכל פינה ובכל מקום, הוא היה אדם מיוחד, איש נתינה וחסד שדאג לכולם וגם לחוליה החלשה שבחברה, כולם אהבו אותו. אומרים שכל אדם הוא עולם ומלואו וכל אחד הוא יהלום, אבל מבין כל היהלומים, יש יהלום אחד שזורח במיוחד וזה בר שלנו".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות