בעקבות מאבק מוצלח של ראש עיריית נתניה מרים פיירברג איכר וועד שכונת עיר ימים: מתחם המלונות הדרומי בעיר ימים יועתק לשירת הים והמתחם הצפוני הוקפא

ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג איכר: "הצלחנו, הנוף וקו הרקיע בעיר ימים ישמר! בתי המלון שתוכננו במתחמים הצפוניים והדרומיים יעברו שינויים דרמטיים"

לאחר מאבק עיקש ונחוש שהובילה ראש עיריית נתניה מרים פיירברג איכר, בשיתוף ועד שכונת עיר ימים ודודו סלמה יו״ר ועד השכונה, רמ״י והיזמים שרכשו את הקרקע, מתחם המלונות הדרומי בעיר ימים יועתק והמתחם הצפוני הוקפא.

מבין שלושת מתחמי המלונאות בעיר ימים, שיווק המתחם הצפוני הוקפא, ובמקום מוקמת בימים אלה גינה ייחודית. מבין שני מתחמי המלונאות הנוספים, שכבר שווקו על ידי רשות מקרקעי ישראל ליזמים פרטיים, גם מתחם המלונאות הדרומי יועתק למתחם המלונאות החדש בשירת הים. לגבי המלון במתחם האמצע, הוצא היתר בנייה למלון יוקרתי אשר ייבנה בקרוב.

יש לציין כי בתכנית המקורית של עיר ימים, שקיבלה תוקף חוקי לפני שנים רבות, היה מתחם נוסף על חוף הים של 400 יחידות דיור, אשר גם אותה הצליחה פיירברג איכר בשיתוף פעולה עם רמ"י לבטל לחלוטין.

ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג איכר: "הצלחנו, הנוף וקו הרקיע בעיר ימים ישמר! בתי המלון שתוכננו במתחמים הצפוניים והדרומיים יעברו שינויים דרמטיים. המתחם הדרומי יועתק לשירת הים, המתחם הצפוני הוקפא ויעבור ולתכנון מחודש ברשות מקרקעי ישראל".

פיירברג איכר ניהלה מו״מ במקצועיות ויצירתיות עם היזמים וחברות הבנייה בכדי לשכנעם להביא להעתקת המתחם הדרומי לשכונת שירת הים, ולכך שהמתחם הצפוני יוחזר לדיון תכנוני מחודש ברמ״י.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות