חגיגות העומר: יום הולדת מרגש בבית האבות הסיעודי "עמל בשרון"

בבית האבות הסיעודי "עמל בשרון" עודד את הדיירת וונדה בניטה להשתתף ביום ההולדת הראשון של נכדה עומר. היא בחרה לקשט את בגדיו וההתרגשות הייתה גדולה

אחד העקרונות המובילים בבית האבות הסיעודי, "עמל בשרון" מקבוצת "עמל ומעבר", הוא עידוד ביקורי המשפחות מכל הדורות ופעילות משותפת לחיזור הקשר. אחת הדוגמאות המרגשות היא הדיירת וונדה בניטה. המטפלים במקום מספרים שהיא מצפה בקוצר רוח למפגש עם הנכד הקטן שלה, עומר, בן השנה וקצת. בתה של וונדה, כרמית גבע, לא מסתירה את ההתרגשות מהמפגש. "מרגע שהם נפגשים החיוך של אימא שלי לא יורד מהפנים", היא אומרת.
מי שהעלתה את הרעיון למפגשים היא מירה בלונדר שלומוביץ, הרכזת התעסוקתית ב"עמל בשרון". גבע: "מירה העלתה רעיון נפלא שכולל קישוט בגדיו של עומר בצבעים שונים. היא רתמה את אמא לעשייה והיא הדביקה גם את חברתה לשולחן שהצטרפה לפעילות".
 אני שמחה שאימא פעילה", מוסיפה גבע. "אני נשארת עם מזכרת שאני יכולה להראות לעומר ואמא שלי שמחה מההרגשה שהיא עושה משהו בשביל הנכד שלה. עומר נהנה מתשומת לב כשהוא מגיע לבקר. הוא מתקבל בהמון שמחה ואהבה מדיירי המקום, מהצוות ומסבתא".
כרמית גבע גם לא שוכחת להודות לצוות המורחב של המקום. "צוות המחלקה שבה אמא שוהה ב'עמל בשרון' הוא ממש נפלא. החל מהצוות הרפואי עד צוות הסיוע. היכולת להבין איך לשמח את אמא היא לא מובנת מאליה. השנה התרגשנו במיוחד מההשתתפות אימי ביום ההולדת הראשון של עומר. זה שימח אותנו עד דמעות. השנים חולפות לנו מהר ואנחנו נותרים רק עם הזיכרונות. אנשי הצוות של 'עמל בשרון' עוזרים לנו ליצור זיכרונות ולהרגיש משפחה ואנחנו מודים להם על כך מכל הלב".
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות