המעצבים הבכירים החליטו שהשנה כולם מכניסים את הפרחים לארון!

חורף נעים. בועז שטיין - ריסים בלבן. צילום צחי וזאנה

לדברי מיטל שני, מעצבת, סטייליסטית ומעלי רשת חנויות האופנה קמדן אנד שוז, מגמת הפרחים באופנה לוכדת את הכוח הנשי על ידי לבישת פריטים ססגוניים אלה בדרכים חדשות, מעניינות ולא צפויות. לא משנה באיזה גיל, כל אחד יכול להתקשט בפריטים פרחוניים. הדבר יכול להתבטא בפרינט של פרח מרכזי או פרחוניות אול אובר נעימה לעין וססגונית.

קולקציות התכשיטים גם הן מלאות בפנטזיה פרחונית. ניתן למקסם הטרנד החם עם אביזרים בהשראה פרחונית ובצורות פרחים. לדברי דניאל בלום, מבעלי מותג תכשיטי היוקרה הבינלאומי BLOOM, "הפרחים מאז ומתמיד נחשבו סמל לנשיות, להתחדשות ולרעננות, סמל לרומנטיקה, לצבעוניות ולמצב רוח מרומם. לא מדובר בטרנד חדש או מפתיע, אך בהחלט בכזה שהוא נצחי. פריטים הנושאים צורות ודוגמאות של פרחים לעולם לא יצאו מהאופנה. הם רלוונטיים בחורף ויהיו רלוונטיים גם באביב וקיץ הקרובים".

יען נוה, מעצבת ראשית ובעלים בסטודיו עדיים מכל הלב המתמחה ביצירת תכשיטים אופנתיים ומקוריים בעבודת יד מוסיפה כי הטרנד הפרחוני הוא למעשה אחד הטרנדים הרחבים ביותר שקיימים. כפי שכל פרח שונה ומיוחד, כך גם התכשיטים והפריטים הנעשים בהשראתם. ישנם אינספור אפשרויות וחומרים מהם ניתן ליצור פרחים בעולם התכשיטים, החל משיבוצים של אבני חן וסברובסקי, פימו, חריטות פרחוניות, פלסטיק ועוד.

יופי. אמן האיפור יוסי ביטון לחורף 2018, צילום יניר סלע

להב אור ים, מנהלת השיווק והפרסום של רשת חנויות האופנה SELECT, "ביטויים של שלל הצבעים וסוגי הפרחים השונים שיש בטבע מתורגם בעולם האופנה על ידי הדפסים צבעוניים, כיוון שבאופנה אין סוגים מוגנים! עם זאת, גם אלו אשר אינן אוהבות להתקשט בצבעוניות יתרה יכולות ליהנות מהטרנד החם. הפרחים בעונה הקרובה מגיעים גם בצבעים מונוכרומטיים ואחידים היכולים להתאים לכל אישה ולכל גיל".

תומר בן יוסף, מעצב והבעלים של מותג התכשיטים והאקססוריז ASAF & TOMER, " הלוק הפרחוני לא חייב לבוא לידי ביטוי רק בבגדים, אלא גם באקססוריז שונים נלווים. עוד פריטים עליהם ניתן למצוא דוגמאות פרחוניות הם מסרקיות, קשתות ואפילו סיכות לשיער. אלו מאפשרים גם ליישם את הטרנד בנגיעות ובמינונים מעט יותר נמוכים"

לילי הינדי, מבעלי מרכזי פתרונות השיער המקצועיים "דורון פסקינו", "מאז ומתמיד שידרו אלמנטים פרחוניים רומנטיות אין קיץ, המתאימה לעונות החמות ומשתלבת עם תסרוקות אסופות. אחד השילובים הטרנדיים והמעניינים הם יחדיו עם תסרוקת צמות, המתאימה גם לכלות. ניתן לשלבה עם שזירתו של פרח אמיתי בשיער וליצור מראה כפרי, רומנטי ונהדר".

טבעת פרחונית מזהב לבן משובצת יהלומים ואבני רובי, אמרלד וספיר. BLOOM תכשיטי יוקרה. יחצ
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות