100% קיץ, 100% אופנה, 100% כותנה. הילדים של H&O

קולקציית Tag girls

Venice beach

קולקציית פופ צבעונית ושמחה בהשראת סוף האייטיז ותחילת הניינטיז, צבעוניות חזקה לצד מנעד גווני פסטל משתלבים בחולצות טי, שמלות, ומכנסונים, וג'ינסים עם הדפסי פירות טרופיים, דקלים, פלמינגו, טאיי-דאיי וכיתובים משתלבים עם רקמות פאייטים וג׳ינסים.

רוק נ' גירל

קולקציה רוקיסטית שמבוססת על צבעי השחור והלבן יחד עם הדפסי זהב וכסף, עם מוטיבים גרפיים בהשראת להקות רוק משולבים עם השראות ספורטיביות, ושילוב פרנזים מתנופפים ונגיעות צבעי ניאון. רקמות פאייטים, כוכבים, גימורי ריב מלורקס מוזהב, ואלמנטים כגון עיניות מתכת מוזהבות מעניקים לקבוצה טאץ׳ מלא גלאם. קו נוסף בקולקציה משלב מוטיבים גרפיים של שחור, לבן, משבצות פפיטה, נקודות ופסים בשמלות, טופים ומכנסיים.

אתניק שיק

קבוצה שנוצרה בהשראת אלמנטים אתניים בטקסטיל כגון פונפונים על מכנסי ג׳ינס קצרים, הדפסי גלביות, הדפסים גיאומטריים וזיג-זג בהשראה אצטקית, הדפסים בהשראת רקמות אתניות ועוד.

 

חולצה - 59.90 שקלים. צילום: עידו לביא

קולקציית Expo kids

רוק נ׳ בוי

בהתאמה לקבוצת הבנות, קבוצה בשחור לבן עם טי שירטים בגזרתLong  אופנתית, הדפסים בהשראת מטאל, השפרצות צבע ושילוב נגיעות אדומות והדפסי טקסטים שניתנות לשילוב עם מכנסי ברמודה ג׳ינס בשחור משופשף במראהused .

Venice beach

מראה האייטיז והניינטיז הצבעוני משתלב עם הדפסי גלישה, צבעוניות פסטלית, והשראת הטרופיקנה – עלים, פרחי היביסקוס, ודקלים במנעד כחולים וירוקים, גווני בננה וכתום, יחד עם הדפס ההסוואה האהוב. בגזרות המכנסיים אנחנו מציעים מכנסי צ׳ינו קצרים בשלל צבעים ודפוסים ומכנסיים מפרנץ טרי בגזרות חופשיות ומודפסות.

SportMania

קבוצה הלוקחת השראה מעולם הספורט של "הגדולים", בשחור, אפור, כחול רויאל ונגיעות אדום וירוק ליים. שילוב רוכסנים מודגשים, חלוקות צבעוניות ושימוש בחתכים ולוגואים ספורטיביים, משתלבים עם מגוון רחב של מכנסי פרנץ׳ טרי רכים ונוחים שמתאימים לילדים החל מגיל הגן ועד בית הספר, במגוון אורכים ועיצובים.

אמריקנה
גווני כחול, לבן ואדום הקלאסיים משתלבים עם חולצות וברמודה מג׳ינס יחד עם הדפסי חופשה ימית. פריט מנצח בקבוצה זו הוא מארז של סט חולצת גינס וטישרט מודפסת! (הסטיילינג עלינו:) מראה הווסטרן האמריקאי משלים את הקבוצה עם צבעוניות מאובקת של קאמל, ירוק, בז׳, כחולים וכתומים וטי שירטים בהשראת ה״רואד טריפ״ – מסעות בדרכים – אלמנטים גרפיים כגון שלטי דרכים וכבישים פתוחים למסע.

טווח מידות וגילאים: 2-12 שנים

מחירים:

ברמודות- החל מ-29.90 שקלים.

ג'ינסים-  החל מ-49.90 שקלים.

טישרט וגופיות- החל מ-19.90 שקלים.

טייצים- החל מ-29.90 שקלים.

שמלות – החל מ-29.90 שקלים.

חליפות גן – החל מ-29.90 שקלים.

 

צילום: עידו לביא וטל טרי

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות