ראש עיריית נתניה מרים פיירברג איכר בפגישה עם שר החינוך יואב קיש: נתניה תהיה העיר המובילה בישראל בלימודי מדעים וסייבר

משרד החינוך אישר את בקשת ראש העיר להתחלת בינוי מיידית של בתי הספר שטקליס, ויצ"ו קנדה ובית ספר תקשורתי לילדים על הרצף, ויוגדל כוח האדם בגנים

משרד החינוך אישר את בקשת ראש העיר להתחלת בינוי מיידית של בתי הספר שטקליס, ויצ"ו קנדה ובית ספר תקשורתי לילדים על הרצף. סוכם כי את אולפנית בר אילן יתחילו לבנות מיד לאחר אישור התוכניות בוועדה עליונה שנקבעה לסוף אוגוסט.
כמו כן הוצג למשרד החינוך הצורך הדחוף להקמת בית ספר ממלכתי דתי בקרית המדע(שכונת אגמים ג׳).

לבקשת ראש העיר, מרים פיירברג איכר, יוגדל כוח האדם בגנים, תבחן הבקשה להגדלת תקציב ההסעות ויוגדלו המענים לילדי החינוך המיוחד וכן שעות התגבור בתוכניות העשרה.

ראש עיריית נתניה מרים פיירברג איכר: "בימים אלו זכינו בפרס החינוך הארצי, זינקנו בהישגים וקידמנו דרכי למידה חדשניות הנותנות מענה מגוון לכלל התלמידים ואין גאה ממני על מערכת החינוך המעולה שפיתחנו בעיר. בקדנציה הבאה אני מתכוונת להביא את נתניה להיות העיר המובילה בישראל בלימודי מדעים וסייבר.
אנחנו לא מוותרים על אף ילד – כל אחד הוא עולם ומלואו לכן אנחנו מהמובילים במדינה באחוזי הנשירה הנמוכים ובקדנציה הבאה נהיה העיר הראשונה בישראל עם 0.0 אחוזי נשירה. נוביל עיר אחת שוויונית עם הישגים לכולם״.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות