המערב הפרוע כפר יונה: אמש, ירי מרכב חולף לעבר בנייני מגורים בשדרות דן בעיר. לא ברור מי היה היעד במקום

אחרי שרק לפני שבוע נורה ונפצע דמות מוכרת בכפר יונה, אמש נרשם אירוע חמור אחר שבנס לא נפגעו אזרחים חפים מפשע, כשנורו יריות לעבר בנייני מגורים בשדרות דן. "הפכנו להיות עיר עם מקרים שלא היו כאלו, בתכיפות כזאת בעבר"

הפשיעה בכפר יונה רושמת עוד ערב שאין מה להתגאות בו – לאחר שרק לפני כשבוע ימים נורה ונפצע באורח בינוני דמות מוכרת בכפר יונה, שנורה ברגליו כמה שנראה כירי אזהרה.

אמש נרשם עוד אירוע חמור – כשסמוך ל23.00 בלילה רכב מסוג איפרזה – כך לפי עדי ראייה שמסרו את עדותם לכוחות המשטרה – הגיע לשדרות דן בעיר ומתוך הרכב נשלף נשק ונורו יריות באוויר לעבר בנייני מגורים במקום. בזירה נמצאו כשלושה תרמילי כדורים, כשכוחות משטרה הגיעו לזירה, אספו עדויות וכן נאספו מצלמות אבטחה שנמצאים במקום.

כרגע, לפי המשטרה, לא ברור כלפי מי נורו היריות שנראות כיריות אזהרה ולא יריות במטרה לפגוע ביעד מסוים. נבחנים כמה כיוונים.

תושב הרחוב סיפר ל"ניוזים השרון": "ישבנו במרפס ופתאום שמענו כמה יריות, נכנסנו בבהלה לתוך הבית ולא הבנו מה קורה. אחרי כמה זמן הגיעו ניידות משטרה והחלו לגבות עדויות ולסרוק את המקום. הייתה התקהלות של תושבים מבוהלים. זה מטורף שזה קורה בעיר כמו כפר יונה".

אלו לא האירועים החמורים היחידים שנרשמו לאחרונה ברמה הפלילית בכפר יונה, וזאת מבלי להזכיר את מכת גניבת הרכבים שפוקדת את העיר ובעלי הרכבים בעיר, כשאין יום בו מתעוררים בעלי רכבים בשכונות שונות בעיר ומגלים שרכביהם נגנבו.

דמות המעורה בעניין הבטחוני והפלילי אמר ל"ניוזים השרון": "עיר כמו כפר יונה, היא לא עיר שבה הפשע והפשיעה הפלילית הרימה ראש בשנים עברו כמו בשנים האחרונות. לומר שיש סיבה אחת לכך, קשה לומר".

 

 

צילום: פרטי

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות