נתניה חוגגת את יום האישה הבינלאומי עם שלל אירועים ברחבי העיר בהשתתפות נשים מובילות, מרגשות ומרתקות

לרגל יום האישה הבינלאומי שמצוין ב-8 במרץ, עיריית נתניה והיכלי התרבות בעיר מקיימים במשך כל החודש שלל אירועים מרגשים, ברחבי העיר שכולם על טהרת העצמה נשית ובניצוחן והשתתפותן של נשים מובילות ומרתקות. משיחות עם יוצרות ושחקניות כקרן מור וגילה אלמגור ועד תצוגת אופנה מיוחדת

אירועי יום האישה בנתניה נפתחו כבר ביום שני שעבר עם מופעים מוזיקליים ססגוניים, ביום רביעי, ה -1.3 . עינת שרוף, הכוהנת הגדולה של השירה בציבור בחגיגה של שירים ממיטב הזמר הישראלי, שהתקיימה בהיכל התרבות אודיטוריום. בנוסף, התקיים המופע 'חוגגות 30'  – מקהלת צליל המעיין בניהולה וניצוחה של מרינה קלויזנר, חגגה 30 שנה בערב מיוחד.

למחרת, ביום חמישי, ה-2 במרץ, הזמרת  דקלה עלתה עם מחזמר ישראלי חדש ' אינתה עומרי' המבוסס על חייה של הזמרת האגדתית אום כולתום. ביום שישי, ה-3 במרץ התקיים 'שישי נשי' – מפגש וסדנא עם האמנית מיכל ליטואר גבריאלוב בעקבות תערוכתה : "המחר לא ימחק את העבר".

במוצ"ש, ה-4 במרץ, התקיים בהיכל התרבות במה 2 ע"ש יוחנן וינשטיין המחזמר "אסתר"  (20:45) מחזמר עכשוויי על הסיפור הנסתר של "מגילת אסתר" מזווית נשית שמעולם לא סופרה.

עוד אירועים בסימן העצמה נשית

 

עוד במסגרת החודש, יתקיים מפגש מרתק 'החיים כסרט'  – אבי נשר , גדול בימאי הקולנוע הישראלי ויונתן ריגר כתב התרבות ערוץ 12 מדברים על נשות הקולנוע העוצמתיות בסרטיו של נשר בליווי קטעי סרטים ,שירים מתוך הסרטים עם הזמרת נופר כהן ושחקניות אורחות גילת אנקורי וג'וי ריגר. המפגש יתקיים היום ביום ראשון ה- 5.3  בשעה 20:30  בהיכל התרבות אודיטוריום.

ביום חמישי, ה- 9.3 בשעה 20:30  השחקניות קרן מור ויובל שרף במפגש מרתק על זוגיות, אימהות, משחק והחיים עצמם, שיביאו את הגלוי ואת מאחורי הקלעים של עולמן. מרכז "טרמולו" לכלי הקשה רח. גיבורי ישראל 9 אזור התעשיה פולג

עוד יתקיים המופע 'ושוב איתכם' – מקהלת ניצן בניצוחה של ויטה גורביץ מארחת את כלת פרס ישראל , נורית הירש ( 15.3  רביעי 19:30 –היכל התרבות במה 2 ע"ש יוחנן ויינשטיין )

ביום חמישי, 16.3  יתקיים המופע  Momento  "רגע נשי" –  ערב "טבלאו פלמנקו" רקדנית ראשית קרן פסח רקדניות נוי לחמן, אשרת קליין (להקת "רמאנגאר") זמרת הפלמנקו יעל הורביץ ונגנים. המופע יתקיים בהיכל התרבות, באכסדרה בשעה 20:30

במוצ"ש, ה-18.3 יעלה המחזמר המצליח 'מרי לו' שחוזר בהפקה מחודשת, ומבוסס על שיריו של צביקה פיק בבימויו של צדי צרפתי ובהשתתפות ליהי טולדנו, טל גרושקה, טלי אורן, אקי אבני, נוי הלפרין, מיכאל גבעתי, ליאם פינטו ועוד. היכל התרבות אודיטוריום, שעה 21:00

ביום ראשון ה- 19.3 בשעה  21:30 תעלה ההצגה 'המחליפה' בהיכל התרבות אודיטוריום  – קומדיה ישראלית חדשה –של  תיאטרון בית לסין בהשתתפות: עידן אלתרמן,חי מאור,הילה סורג'ון-פיר נתי קלוגר בימוי: ליאור אשכנזי

ביום שלישי ה-21.3 בשעה 11:00 בהיכל התרבות אודיטוריום, מועדון גימלאים שוחרי תרבות במופע מיוחד לציון יום האשה הבנלאומי – מפגש מרתק עם גילה אלמגור- אגמון, מלכת הקולנוע הישראלי וכלת פרס ישראל.

ביום רביעי ה- 22.3 בשעה 20:30 יתקיים בהיכל התרבות אירוע תיאטרוני – המופע "מהפכניות- מאחורי כל גבר מצליח עומדת אישה"  -הנשים החזקות מאחורי הגברים שהשפיעו על העולם. בהשתתפות:אסתי זקהיים,אלחי לויט,שירה קוריאל,דליה שימקו, אייל שכטר,שלום שמואלוב, ולאחר המופע שיחה עם הבימאית דליה שימקו.

ביום חמישי ה-23.3 בשעה 20:00 יתקיים המופע "עכשיו אני" – מופע אינטימי ומרגש לכבוד יום האישה הבינלאומי של יהודית אסור קרויזר. יהודית נשואה ליואל ואמא לחמישה מופלאים, מאמנת מרצה ומובילה אנשים לצמיחה והתפתחות אישית, ומביאה לבמה את הניסיון המקצועי שלה עם זוגות ונשים לפריצת דרך בחייהם.

את חודש אירועי יום האישה הבינלאומי, יסגור הסרט-  ז'ה טם, של רונית אלקבץ ז"ל , שחקנית קולנוע, במאית ותסריטאית ישראלית, ומייד לאחריו מפגש עם הבימאית מורן איפרגן. יום חמישי, ה- 30.3 בשעה 20:30  בהיכל התרבות אולם דורטמונד.

אחד האירועים המרכזיים של החודש, הוא תצוגת אופנה בשם "סיפורי בדים" של עיריית נתניה בשיתוף היועצת למעמד האישה, אמני מרכז העיר, מנהלת מרכז העיר, ומוזיאון העיר וויצ"ו. בתצוגה יצעדו דמויות בולטות ומנהיגות עם הבגד אותו הן מעוניינות לתרום, הבגדים יימכרו בויצ"ו וההכנסות ממכירות אלו יוקדשו  לפעילויות של העצמת נשים ונערות בסיכון. בין הנשים יהיה אפשר לראות את: לימור בלדב, עו"ד רויטל סוויד, הח"כ לשבעבר עליזה לביא, יו"ר ויצו ישראל אורה כורזים, שרון איילון ועוד. התצוגה תתקיים ב- 31.3 בשעה 11.00 במדרחוב קראוזה. במקביל, במדרחוב תל-חי תערוכת רחוב מיוחדת – צילומי אופנה של שנות החמישים והשישים בנתניה.

לפרטים ואירועים נוספים: אתר האינטרנט העירוני

 

 

צילומים: עיריית נתניה

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות