שדרת הנשמות הטהורות: יובל קאופמן, מנהל הביט חיפה ופעיל חברתי בעמותות רבות

מנהל בית ספר למוזיקה, עובד עם נוער בסיכון, פעיל בוראייטי, ברוטרי, למען החיילים הבודדים, מחזיק בתכנית רדיו למען האנשים השקופים בקורונה ועוזר לכל מי שהוא רק יכול

שדרת הנשמות הטהורות: בכל יום בשבוע הקרוב נציג בפניכם נשמה טובה אחת שעושה הרבה למען אחרים והופכת את העולם למקום שטוב ונעים יותר לחיות בו.
קבלו את יובל קאופמן, מנהל הביט חיפה ופעיל חברתי בעמותות רבות:  

הבית:

יובל קאופמן בן 40, חיפאי מבטן ומלידה. נולדתי וגדלתי בכרמל צרפתי – שכונה חיפאית צנועה של אנשים טובים ואמיתיים. אנחנו מוותיקי השכונה ואימי נולדה שם.

הפעילות החברתית:

במשך שנים רבות אני עובד באופן נקודתי ואישי אל מול נוער בסיכון ובאופן יותר פומבי אני פעיל בוראייטי חיפה להגשמת חלומות לילדים חולי סרטן, בתפקיד ניהולי ב-יחד למען החייל חיפה, אגודת הידידים של בי"ח בני ציון וכיום ברוטרי חיפה, שם אני עומד בראש הועדה לחיילים בודדים. מלבד זאת ליבי תמיד פתוח לכל בקשת עזרה אישית בכל נושא.

המקרה שנגע ללב:

בסגר הראשון הייתה אימא חד הורית לשתי בנות מתבגרות, תושבת כרמל צרפתי, שביתה נשרף כליל  ללא שום יכולת כלכלית לשקמו או למצוא מקום חליפי. ברגע שהמקרה הגיעה לידיעתי ע"י המשפחה התחלנו בטלפונים רבים שהציפו את הנושא ולשמחתי הרבה הגיעו ונרתמו לנושא אנשים מדהימים כמו יוסי כהן מנקסט אורבן שתרם בעזרת חברים נוספים את שיפוץ וריהוט הבית מהמסד ועד הטפחות. היה כיף לראות את חיפה הטובה והיפה מתגייסת בזמן משבר למישהי שאינה מכירה

הגענו למצב הזה כי:

המשבר הנוכחי מחק ענפים שלמים ושלח מאות אלפים ללא הכנה מוקדמת למעגל האבטלה וחוסר התעסוקה ללא עתיד נראה לעין וללא יכולת למצוא תעסוקה חליפית בשל המצב. נוספו נזקקים חדשים שלא יכולים להיות מדווחים לרווחה או לא האמינו שיגיעו למצב כזה ואחרי שמחסום הבושה האישי הוסר הם התחילו לפנות לעזרה.

מי שאחראי על הכל: 

אך ורק המדינה צריכה לדאוג ולפעול למען הנזקקים. אך מכיוון שהמצב לא כזה, אנשים טובים וערכיים מקרבנו מגדילים ראש ורותמים עצמם יחד עם אחרים לעשייה. זה מרגש. זה מדהים. זה תורם. אבל לצערי זה לא צריך להיות ככה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות