קסם של טבע בנתניה

פארק אגם החורף, המושך אליו מדי שנה מבקרים מכל הארץ, משלב בילוי ואטרקציה לילדים לצד פנינת טבע ייחודית לנתניה – שלולית החורף.  בפארק מתחם עשיר בפעילויות ובמתקנים כאשר הוא תוכנן כך שישמר את המערך הבוטני והזואולוגי של שלולית החורף. במקביל, נעשה פיתוח של הסביבה העירונית: מתקנים עכשוויים לילדים, מתקני ספורט, שבילי הליכה וטיול, לרבות שבילים לרוכבי אופניים, אזור מוגדר לאירועים ועוד.

בצמוד לפארק ממוקם הסקייטפארק – מתחם המשתרע על פני שלושה דונם וכולל מתקני אקסטרים ומתקני החלקה מהמשוכללים בארץ וכן אמבטיית "החלקה" מהגדולות והמיוחדות בישראל. כמו כן, במתחם אזור לצפיית קהל, פיתוח סביבתי, גינון והצללה וכן מתקני פנאי נוספים להנאת המבקרים. את שמורת אירוס הארגמן ופארק אגם החורף מחבר גשר השמורות, המאפשר להולכי הרגל ורוכבי האופניים כמעבר נוח ונגיש בין שני האתרים.

גם חורשת האלונים/הסרג'נטים מהווה יעד אטרקטיבי לטיול. החורשה הינה ריאה ירוקה בלב מזרח העיר, בה גדלים מיני צמחים נדירים, עצי אקליפטוס שניטעו בידי מחלקת היערות של המנדט הבריטי, וכן עצי אלון, תבור, ואורן הסלע. בחורשה, המהווה יעד חווייתי למשפחות, מתקני משחק לילדים, ספסלים, מגדל תצפית מעץ ועוד. עיריית נתניה תקיים סיור מודרך לקהל הרחב ב-8 במרץ בשעה 12:00 ובשעה 13:30 בכניסה לחורשה (ליד שער 2).

בנוסף לאתרים אלה, בנתניה נמצאת גם שמורת נחל פולג, התוחמת את העיר מדרומה ובליבה נחל פולג, המשמש כבית גידול לצמחיית נחלים ולצמחיית חולות וכורכר.

נתניה, הריביירה של ישראל, שופעת אטרקציות ומקומות בילוי עבור מבקריה. בנוסף לראות הירוקות ניתן לשלב טיול בטיילות אשר הפכו לסימן ההיכר של העיר, רצועת הטיילות המתפרשות לאורך קו החוף של נתניה מציעות נוף עוצר נשימה ובריזה נעימה מהים, לצד מתחמי ישיבה, אזרי משחק, מדשאות, יצירות אמנו, פסלים סביבתיים ושבילים ייעודיים עבור רוכבי האופניים.

לפרטים והרשמה באגף איכות הסביבה-עיריית נתניה בטלפון: 09-8605827 או בדוא"לmarinaa@netanya.muni.il

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות