חינוך

עיריית ר"ג התקפלה וביטלה את תוכנית פתיחת הגן בבית ספר "גבעולים" לאחר שההורים איימו בשביתה והפגנה. הבעיה: יש נפגעים אחרים

לאחר נסיונות לשיח עם העירייה שכשלו לפי ההורים, הם הוציאו אתמול הודעת ווטסאפ לכל הורי בית הספר בזו הלשון:
"לאור התמהמהות אגף החינוך בעירייה במתן תשובה חד משמעית כי נושא הגן ירד מהפרק בבית הספר גבעולים, החליט ועד ההורים של בית הספר להשבית באופן כללי ומוחלט את כל הכתות בבית הספר כאות מחאה. ממחר יום ג׳ 26/6/18 ועד בכלל לא יתקיימו לימודים בבית הספר כל עוד נושא הגן לא יורד מהפרק ומגובה במכתב רשמי מהעירייה, בנוסף הילדים לא יגיעו לקבל תעודות.
אנו מודעים לכך כי ההשבתה מלווה אצלכם ברגשות מעורבים בשל החגיגיות של סוף השנה, אך על כף המאזניים מוטל עתידו של בית הספר ועתיד ילדינו בבית הספר וזה הדבר החשוב. אנו מבקשים מכל ההורים שיתוף פעולה מלא וגיבוי, כי רק כך נגרום לכך שלא יקום גן בשטח בית ספר.
במקביל אנו מתארגנים לצאת להפגנות בתורנויות  מול העירייה ברחוב ביאליק 35, וכאן העזרה שלכם היא קריטית וחיונית. וועדי הכתות יפיצו בהקדם את לו״ז ליציאה להפגנות. אנו מעריכים ומודים לכל אחד ואחת מכם על שיתוף הפעולה, כי רק כך, שאנחנו מגובשים ומאוחדים ננצח".

הודעת עיריית רמת גן לביטול הגן בגבעולים

ניסיונות הדיבור של ההורים לא צלחו, אבל מסתבר שהאיומים כן צלחו. לאחר שעתיים שלחה מנהלת אגף החינוך בעירייה, דליה לין, הודעה להורים בו היא מודיעה שהעירייה נענית לבקשתם ולא יפתח גן ילדים בתחום בית הספר. וכך היא כתבה: "בשקנו מספר חלופות אשר חלקן עשויות להתאים. לאור האמור לעיל לא יפתח גן בשטח בית ספר גבעולים בשנת הלימודים תשע"ט. אך עם זאת, חשוב לציין, כי הפיתרון שיבחר כמתאים, יתכן והיה מחוץ לשכונה".

וכך בעוד תלמידי גבעולים יצאו נשכריםפ עתה מי שיפגע יהיו הילדים וההורים של גן הילדים.

חבר האופוזיציה, אדם קניגסברגר שכבר זמן ארוך עומד לצד תושבי שכונת "חרוזים" וכל השכונות הצפוניות אמר ל"ניוזים מרכז": "הלכו ואשרו תוכניות בנייה מאסיביות מבלי לחשוב על בניית מוסדות לימוד שיקלטו את כל האוכלוסייה הזאת. התוצאה היא קטסטרופה. התוצאה שאין גני ילדים, כבר שנים ארוכות שלא נבנה כל בית ספר יסודי אחד חדש ברמת גן, למרות שהעיר הולכת וצומחת במספר התושבים ובאוכלוסייה. דברים נעשים בלי מחשבה ובלי תכנון וזאת התוצאה".

 

תמונה: בית ספר גבעולים. צילום: משרד החינוך

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות