בריאות

אסון נמנע ברחובות. אדם שהתחזה למדביר פיזר בבניין חומר רעיל ומסוכן. נתפס על חם

יצוין, כי דורפן הוא תכשיר נגד פרעושים, בעוד שבבית שאליו הוזמן החשוד לא היו כלל פרעושים – דבר שהיה על החשוד לבדוק ולנטר טרם ביצוע ההדברה. המשרד לקח דגימות מהמרססים שבהם המתחזה עשה שימוש למעבדה מוסמכת, כדי לזהות את החומר שבו נעשה שימוש.

המשרד מזכיר לציבור כי חשיפה לחומרי הדברה בניגוד להוראות השימוש ובעיקר לחומרים חקלאיים וכן וטרינריים, ששם ריכוז החומרים הפעילים גבוה, עלולה לגרום לסכנת חיים מיידית, או לחשיפה כרונית לחומרים מסוכנים, ומחייבת ברוב המקרים פינוי של השטח הנגוע, לרבות דירות ובתים לתקופה ממושכת, תוך הוצאות כספיות כבדות.

תחום העיסוק בשיווק חומרי הדברה וביצוע עבודות הדברה מוסדר בחוק, כדי לצמצם את הסכנה לאדם ולרכושו. ב-1 ביוני 2016 נכנס לתוקפו "חוק הסדרת העיסוק בהדברה תברואית", שקובע איסורים וחובות, וביחד עם "חוק החומרים המסוכנים" מאפשר למשרד לאכוף שיווק ועיסוק בחומרי ההדברה, לרבות הטלת עיצומים כספיים כנגד העוברים על החוק.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות