בריאות

מרגש: אחרי 5 הפלות, כריתת חצוצרה, הרופא הבטיח שהיא עוד תביא ילד לעולם. זה קרה ועכשיו בברית המילה הרופא גילה שלתינוק קוראים על שמו

בהריון השלישי השמחה הפכה לעצב כאשר התגלה שהעובר התפתח מחוץ לרחם וכך לא היה ברירה וצורך לעבור ניתוח להוצאת אחת החצוצרות, מה שאפילו הפחית עוד יותר את הסיכוי להיקלט בעתיד, וההתמודדות הייתה לא קלה כלל.

מירית ויוני – הם רק רוצים להיות הורים. לא מבינים מדוע כולם סביבם מוקפים בילדים ורק להם זה נגמר באכזבה בכל פעם. וכך היה שלאחר מספר שנים הם לבסוף החליטו להרים ידיים ולהרפות. כבר הבינו שלא יהיו הורים. להם, זה כנראה לא נועד להיות. שיחררו. הם טסו לחו״ל השאירו את הדאגות מאחור והחליטו ליהנות מהקיים ורק אז, מירית נכנסה שוב פעם להריון – טבעי, ללא התערבות ובפעם השישית.

היא הגיעה למרפאה של פרופ' מיכאל קופרמינץ', מנהל מחלקת האם והעובר באיכילוב (הריון בסיכון) מלאת חששות וסקפטית. הייתה בטוחה שגם ההיריון הזה יסתיים באסון. ידעה שלא תוכל לעמוד בעוד כישלון. פרופ' קופרמינץ' הסתכל עליה, חייך וביקש ממנה דבר אחד: להרפות ולסמוך ״אני אדאג שהפעם זה יצליח״, אמר, ״רק תקשיבי לי ולהנחיות ואנחנו ביחד נגיע ליעד״.

ומירית? היא החליטה לשחרר. מבחינתה זוהי הייתה ההזדמנות האחרונה.

9 חודשים מותחים עברו על הזוג. כל מעקב טמן בחובו לחצים. כל בדיקה מלאה בחששות. כל דקה ביממה מירית רק מתפללת שהתינוק ישרוד. כל בדיקת מוניטור – רק לשמוע דפיקות לב.

ואכן, לפני מספר שבועות נכנסה מירית לחדר לידה. לצידה בעלה יוני ואימא שלה וצוות מסור ורגיש ויחד איתם פרופ' מיכאל קופרמיניץ' אמון על מלאכת הלידה, מפקח ומוודא שהלידה תעבור בשלום. את הלידה הזו ידע, אסור לו לפספס.

ואז הוא הגיע לעולם – 2780 גרם של מתיקות. הוא בכה ויחד איתו כל מי שנכח בחדר הלידה. אלו היו דמעות של אושר שסיימו מסע ארוך ומאתגר .

כשנערך טקס ברית המילה של בנם, מול קהל של בני משפחה וחברים, ההתרגשות הייתה גדולה.

בילדותו השתתף יוני האבא בקורס מיוחד בשם פרויקט ״מיכאל״ בו נלמד כיצד כל אחד יכול להביא לידי ביטוי ולממש את כישרונותיו האישים ולשאוף להגיע למצוינות בכל תחומי החיים והעיקר לא לוותר לעולם על הגשמת החלומות. וכך היה בדיוק כאשר נפגשו יוני ואשתו עם פרופסור מיכאל קופרמינץ׳. להם היה ברור ולא היה מקום לספק מה יהיה שם התינוק שנבחר – בהשראת התמדתו ונחישותו של הרופא שהגשים להם את החלום ונתן להם תקווה שהכל אפשרי, צריך רק להאמין! וכך בטקס ברית המילה גילה הרופא שהזוג העניק לבנם את שמו, הם קראו על שם הרופא המסור את הרך הנולד ששמו בישראל מיכאל. מיותר לומר שעבור פרופסור מיכאל קופרמינץ' שנכח במקום זו הייתה הפתעה והתרגשות גדולה.

מזל טוב מירית ויוני. פרופ' קופרמינץ' הבטיח לכם: "ניפגש בלידות הבאות!".

בתמונה: ההורים מירית ויוני עם ד"ר מיכאל קופרמינץ' ומיכאל הקטן. צילום: איכילוב

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות