חינוך

ראשל"צ 2018: חולדות מסתובבות מזה שבועיים בין רגלי ילדי גן בנאות שקמה. לפי העירייה: לא מצליחים למגר אותן. בינתיים ההורים והילדים מטורטרים

המלכודות שפוזרו בגן נמצאו כלא יעילות, החולדות מצליחות להימלט מהן. הבקשות החוזרות ונשנות לאגף התברואה בעירייה נענות ב: 'הנושא מוכר ונמצא בטיפול'. בפועל, לא מבוצע כל טיפול מעבר לפיזור מלכודות.
הילדים מטורטרים בין הגנים הסמוכים ומועברים ממבנה למבנה. ההורים אובדי עצות ודורשים להשבית את הגן עד שימצא פתרון יעיל לנושא.
בנוסף על המכה התברואתית, ביום ראשון נשלחו אלינו – הורי הגן – תמונות מארונות הגן, כל הארונות מלאים בנחילים של טרמיטים. נכון, זו מכה המוכרת בכל מערב ראשון לציון, אבל מן הראוי לבצע ריסוס מטעם העירייה כשמדובר במבנה עירוני, ועל אחת כמה וכמה במטבח המשרת גן ילדים אשר חייב להיות סטרילי למען בריאותם.
אין כל פיתרון הגיוני מצד העירייה. המצב הנוכחי נכון לבוקר יום שני הוא שהגן של הילדים סגור, כל הילדים מועברים לגן שנמצא במבנה ממול, מה שאומר ש-70 ילדים מצטופפים בתוך מבנה אחד.

"אין טעם להרחיב ולתאר עד כמה זה קשה עד בלתי אפשרי להתנהל עם 70 ילדים, ולא משנה כמות הצוות שמשגיח עליהם. אנחנו ההורים כבר הרמנו ידיים.

אנחנו נמצאים במצב של חוסר אונים, רובנו מפוחד וחושש לשלוח את הילדים לגן, מה שמצריך מאיתנו לאלתר אלטרנטיבה שלא בהכרח מתאפשרת לכולנו. מה עוד יידרש מאיתנו לעשות על מנת שנוכל לשלוח את ילדינו לגן רגועים?".

מערכת "ניוזים מרכז" פנתה לעיריית ראשון לציון ושאלה אם מצב כזה אפשרי בישראל וראשון לציון 2018?

לפי תגובת העירייה שנביא אותה במלואה, מסתבר שלא מדובר בחולדות מן השורה אלא בחולדות עם כוחות על שאף אחד לא מצליח למגר אותן.

ובינתיים הגן סגור, הילדים מטורטרים וכך ההורים.

תגובת עיריית ראשון לציון: "מנהלת הגן פנתה לראשונה למינהל החינוך ביום רביעי האחרון ומיד באותו היום נשלח מדביר שפיזר מלכודות והדביר את מקורות הביוב במקום. לבקשת צוות הגן, המדביר הגיע שוב ביום שישי והוסיף מלכודות לפי הצורך. ביום ראשון הגיע המדביר שוב ובחן את הממצאים בהתאם לפעולות שנקט, ואף הנחה לבצע מספר עבודות אחזקה בגן שיסייעו למיגור המפגע. השבוע הוחלט כי גם נציגי יחידת ההדברה ותאגיד המים מניב יבצעו סריקה בסביבת הגן על מנת להתחקות אחר מקור המפגע ולסלקו. אנו ממשיכים במעקב עד לפתרון הבעיה".

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות