חינוך

תושב גבעתיים הציל שני פעוטות כבני שנה וחצי ששוטטו לבד ברחוב ועמדו לחצות כביש בגבעתיים. הצעיר הנדהם הזעיק משטרה

כך תיאר נדב בפוסט כתב על מה שארע בזמן שהלך ברחוב בגבעתיים:

 

"שני פעוטות רק בני שנה מסתובבים לבד ברחוב בגבעתיים. זה מה שראיתי היום בבוקר בדרך לעבודה. מה אתם הייתם עושים?

בן ובת. שנה, שנה וחצי גג. ניסיתי לשאול אותם שאלות. איך קוראים לך? איך קוראים לאמא? אבא? אין עם מי לדבר. הילדים עוד לא מדברים. רק הולכים. והולכים.. ואני אחריהם. צועק ברחוב – היי! של מי הילדים פה?? כלום.

כל מיני מחשבות צצות בשלב הזה. אולי הם יודעים את הדרך הביתה? אולי הם יצאו מאחת המכוניות כשההורים לא שמו לב? וגם – מה אם מישהו יראה אותי פתאום עוקב אחרי ילדים זרים?

התקשרתי למשטרה תוך כדי שאני ממשיך לצעוד אחרי שני הקטנים. תיארתי למוקדנית מה הם לובשים ואז שמתי לב שהילדה לא נועלת נעליים. רק גרביים. מוזר.

הגענו לסוף הרחוב (מרחק של 50 מטר בערך) והם עמדו לחצות את הכביש. ואז נפל לי האסימון שכנראה הם יצאו מהגן, ומאחר וזה היה בשכונה שלי, זכרתי שבאמת יש משפחתון באיזור שמצאתי אותם.

התחלתי לצעוד בחזרה לכיוון המשפחתון, עם ילד אחד בכל יד, מקווה שלא יתחילו לצרוח באמצע הרחוב. אבל המתוקים לא בכו ולא היו מודעים בכלל לכל המהומה שיצרו. כשהתקרבתי לגן ראיתי את הגננות (עם פנים לבנות כמו סיד) יחד עם עוד כמה עוברי אורח עם עצות משלהם ("תבטל את המשטרה, לא צריך..").

לאחר כמה דקות הגיעה הניידת ובתוכה שוטר מבוגר (כנראה מתנדב) – "אה מצאו אותם? אז הכל בסדר?" – כנראה שאם לא הייתי מתעקש הוא היה מסכם את העניין בלי לצאת מהניידת. לבקשתי הוא ירד עשה סיבוב קצר שהסתכם במשהו לגבי הדלת שלא היתה תקינה..

אני עוד לא יודע מה המשטרה מתכוונת לעשות עם הסיפור הזה אבל אני בהחלט מתכוון לברר. מה שהיה לי חשוב לוודא זה שההורים יידעו.

לפי הבדיקה שלי (מקווה שאני טועה) מסתבר שהחוק לא מחייב פיקוח על גנים פרטיים בגילאים האלו. האחריות היא עלינו ההורים. לא מספיק לבדוק שהמטפלת נחמדה לילדים ושהאוכל מזין. חשוב לבדוק ב-700 עיניים את נושא הבטיחות ובמיוחד את דלתות הגן והשער!

"התלבטתי לפני שפרסמתי את הפוסט הזה, כי זה מאוד קל להרוס מוניטין של שנים ופרנסה של בן-אדם בכמה מילים בפייסבוק. ובאמת יכול להיות שבעלת הגן היא באמת נשמה טובה. אבל המקרה הזה יכל להיגמר אחרת לגמרי. הפעם היה פה הרבה מאוד מזל, ואני זכיתי להיות השליח".

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות