תרבות

מרגש: סיפורו של אמיליו וייצמן שהגיע משכונת עוני לבית הנשיא בזכות דגל ישראל מיוחד

התרגשת?

לא התרגשתי ככה בחיים וזה בגלל הדגל שמסמל בשבילי כל כך הרבה בחיים. אני באתי מהמקום הכי נמוך, גדלתי בוואדי ניסנס בחיפה, שזו שכונה של מפונים בתקופתנו ומשם הגעתי למקום שאני נמצא בו היום בכוחות עצמי! עברתי כברת דרך ארוכה וקשה. בגיל 13 התחלתי לעבוד ולא הלכתי לבית הספר, מתחילים בלקבץ נדבות ומגיעים ללמעלה עם האמונה בדרך ושמירה על צניעות ויושר. אני רוצה להעביר מסר לצעירים שאם יתמידו בחיים, בעשייה, בעבודה, יגיע היום שלהם בהצלחה, זה היה החלום שלי ליצור דגל ענק, אני מאוד ציוני וזה חשוב לי, וכשהוא התגשם ועוד בבית הנשיא, התרגשתי מאוד!

 

*צילום הדגל: הדגל צולם על ידי רחפנים מיוחדים שהורשו לטוס מעל האזור, מטעמי אבטחה ובאמצעות הלוויין הישראלי בחלל בסיוע יחידת 9900 – יחידת הלווויינים המיוחדת של צה"ל. 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות