תרבותניוזים חמים ברשת

שירים במזוודה: החלה לשיר בגיל 12, הופיעה בפני 4 נשיאים- נבון, הרצוג, פרס וסאדאת וכעת יוצאת במופע ייחודי משלה

אילנה טובים שמוכרת בעולם השירה בציבור, לוקחת את המקצוע צעד אחד קדימה ויוצאת במופע עם שירי ישראל היפה והטובה שלא נס ליחם

אילנה טובים שמוכרת לרבים בתחום השירה בציבור והמוזיקה הישראלית ברחבי הארץ מופיעה ושרה מגיל 12 אך רק בשנים האחרונות הפכה את האהבה והחלום למקצוע אמיתי "חלום הילדות הכי חזק שלי היה להיות זמרת. זה התחיל מהתנדבות באופן קבוע אצל חולדה גורביץ כל שישי ושבת, הופעות לחיילים בבית החולים רמב"ם ומשם להופעות בבסיסי צה"ל בכל הארץ ובנוסף גם חברות בלהקת הכיס עד גיל 27, שבמסגרתה הופענו בפסטיבלים, תכניות טלוויזיה ורדיו והקלטת שירים מקוריים. במסגרת הזו זכיתי להופיע בפני 4 נשיאים. נבון, הרצוג, פרס ואנואר סאדאת." האהבה לבמה ולהופעות מול קהל היו חלק חשוב בחייה של אילנה, אך תמיד רק כעיסוק צדדי. לקראת גיל 50 החליטה אילנה להפוך את ההופעות והשירה לקריירה מקצועית וכיום היא מופיעה כזמרת ואומנית שירה בציבור במועדוני זמר ובערבי זמר שונים ברחבי הארץ. "תקופת הקורונה עשתה לי טוב, מכיוון שהיינו סגורים בבית, גם דורון וגם אני נשאבנו להשקעה במופעי לייב רבים שאפשרו לנו להתעמק בשירים הישראלים ולהביא עוד ועוד שירים שלא נס לייחם. תקופה הזאת גיליתי דרך השירים ודרך התגובות של האנשים כמה כולנו מתגעגעים לארץ ישראל של פעם בכל המובנים וזה פשוט התחבר לחלום שטרם הגשמתי. לצאת במופע משלי. המופע הזה הוא סנונית ראשונה שבאמצעותה אני רוצה להמשיך ולשמח את הקהל ולספק חוויות מרגשות, מלהיבות וסוחפות שיעזרו לכולנו להרגיש יותר טוב ולהתחבר לישראליות הטובה שבנו."

על המופע: שירים במזוודה – שירים ישראלים שלוקחים לדרך- עם אילנה טובים

מופע מוסיקלי של שירים ישראלים המחזירים את הישראליות הטובה למרכז הבמה,בעיבודים חדשים ומקוריים. הצטרפו למסע בזמן שמספר את חייה של צברית,ששרה באהבה על נושאים הנוגעים בכולנו – ילדות, נעורים, התבגרות, זוגיות ומשפחה. פרגנו לעצמכם ערב שבו תניחו בצד את תלאות היום יום, ותתנו לעצמכם לנשום את ריח הפרדסים, להתלהב ממשחק תופסת או מחבואים, לחוש את מגע חול הים, לטעום את טעם הגזוז ולחבק את הנוסטלגיה דרך השירים המופלאים של הארץ. אתם מוזמנים להיות חלק מהמופע: לשיר, להתרגש, לרקוד ביחד את החיים ולהתחבר לישראליות שבכם.

ניהול מוזיקלי ופסנתר: דורון טובים 

גיטרה חשמלית: דניאל וייס

תופים: דור בירן

תמונע:

https://tmu-na.org.il/?CategoryID=102&ArticleID=5128

15/08/2020 שבת 22:00

60/70 ₪ במכירה מוקדמת       

פתיחת דלתות   21:30

תחילת מופע עד 22:15

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות