בריאותניוזים חמים ברשת

טוויטר תשתף פעולה עם ער”ן כדי לסייע במתן עזרה נפשית בישראל

היוזמה החדשה של שני הגופים תסייע לאנשים במצוקה נפשית למצוא מקורות עזרה ברשת

החל מחודש יוני השנה, כאשר מישהו מחפש מושגים הקשורים בהתאבדות או פגיעה עצמית בטוויטר, תוצאת החיפוש הראשונה תכלול הודעה המעודדת אותו לפנות לעזרה. ההודעה שתופיע בראש תוצאות החיפוש תכלול את פרטי ההתקשרות עם ער"ן, עמותת עזרה ראשונה נפשית לאנשים במצוקה, המפעילה את הקו החם והסיוע המקוון הגדול בישראל.

לטוויטר יש טופס ייעודי המאפשר לדווח על אנשים המאיימים בהתאבדות או בפגיעה עצמית. צוות מיוחד בודק דיווחים אלו ומיד עם קבלתם, נמצא בקשר ישיר על מנת לתת לאדם המדובר לדעת שמישהו שדואג לו זיהה שיש אפשרות שהוא בסכנה. טוויטר תפנה לשירותים מקוונים או לקו חם ותעודד את אותו אדם לבקש עזרה. בנוסף, טוויטר משתפת מידע דרך מרכז הסיוע הפועל הן עבור אנשים שאולי חושבים על התאבדות ופגיעה עצמית, והן עבור אנשים הדואגים לאחרים בטוויטר.

ההודעות המופיעות בראש מנוע החיפוש זמינות גם עבור אנשים באוסטרליה, בלגיה, ברזיל, פינלנד, צרפת, גרמניה, הונג קונג, אירלנד, איטליה, יפן, קוריאה, ספרד, שוודיה, הולנד, אנגליה, וארה"ב.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות