ניוזים חמיםתרבות

שרה ובועטת: הזמרת איילה קלוסקי לוי ממשיכה להופיע גם בימי קורונה ובמקביל עובדת על מופע חדש

"השירה מאוד חסרה לי, לא רק בפן האישי אלא גם משום המשמעות שנלווית לכך עבור הקהל והעובדה שאני מעוררת בהם שמחה וחיוך"

איילה לוי קלוסקי, תושבת קריית חיים, נשואה, אימא ל-2 וסבתא לנכדה היא זמרת ותיקה ומוכרת בחיפה והצפון, בעלת קהל נאמן שהולך איתה לאורך שנים. לצד מועדון הזמר שפתחה בשנים האחרונות, יצרה איילה מופע מחווה ייחודי לזמרת ויוצרת הענקית קרול קינג בשם: you've got a friend בו היא שרה משיריה המוכרים של קרול קינג ומשלבת שירים של הדיוות הגדולות. המופע רץ ברחבי הארץ, בשיתוף פעולה עם נגנים מחיפה והצפון.

לאחר שישה אלבומים, עובדת איילה בימים אלה  על האלבום השביעי במספר ומבטיחה שיהיו בו שיתופי פעולה מפתיעים. כעת, ברוח ימי הקורונה, מופיעה איילה לפי הזמנות שמגיעות אליה מאנשים פרטיים בבתים, בגינות ובמוסדות דיור מוגן  כאשר שם ההופעות מתבצעות בשני סבבים על פי הוראות משרד הבריאות או שמצלמים ומקליטים את ההופעה.

איילה לוי קלוסקי. צילום דורון גולןאיילה לוי קלוסקי. צילום דורון גולן

איילה, מתגעגעים לבמה?

השירה מאוד חסרה לי, לא רק בפן האישי אלא גם משום המשמעות שנלווית לכך עבור הקהל והעובדה שאני מעוררת בהם שמחה וחיוך. כיון שאני מאמינה שהקורונה תיגמר אני מתכננת מופע חדש ובמקביל מקליטה ומרעננת את מועדון הזמר שלי: "זמר של אהבה- שירה עברית". למזלי, אני מציירת וכבר ציירתי די הרבה כדי ליצור תערוכה כשהכל ייגמר בעזרת השם. אני כאן, שרה ובועטת ועדיין לא אמרתי את המילה האחרונה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות