ניוזים חמיםחדשותניוזים חמים ברשת

רוכב אופנוע נתפס על ידי שוטרי התנועה בכביש 505 כשהוא נוהג במהירות חריגה של 204 קמ”ש

הנהג, תושב רימונים, שנתפס על ידי מכמונת דבורה, בכביש שמותר לנסיעה במהירות 80 קמ"ש בלבד, נלקח לחקירה ורישיונו נשלל

משטרת ישראל ממשיכה לעסוק באכיפת עבירות תנועה מסכנות חיים ובריונות כביש, לצד פעילות אכיפת ההגבלות וההנחיות לבלימת התפשטות נגיף הקורונה. לפני זמן קצר, במהלך פעילות אכיפה של שוטרי התנועה ביהודה ושומרון בכביש 505 סמוך למגדלים, נמדד במכמונת מהירות "דבורה" אופנוע שנהגו נסע במהירות של 204 קמ"ש, בקטע כביש בו המהירות המותרת הינה 80 קמ"ש.

הנהג תושב רימונים הועבר לחקירת בוחני התנועה ורישיונו נשלל ל-30 יום.

בפעילות אכיפה נוספת בכביש 505, סמוך לפצאל, נמדד במכמונת מהירות, רכב פלסטיני שנהגו נסע במהירות של 173 קמ"ש, בקטע כביש בו המהירות המותרת הינה 80 קמ"ש, רישיונו של הנהג נשלל ל-30 יום.

נהיגה במהירות מופרזת שאינה תואמת את תנאי הדרך מהווה סכנה ממשית ועלולה לגרום לאיבוד שליטה ברכב, ואף להיות גורם קטלני בקרות תאונה חלילה. משטרת ישראל מבצעת פעילות מוגברת ונחושה נגד עבירות המהירות במטרה להרתיע ולאתר פורעי חוק המסכנים את כלל משתמשי הדרך.

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות