חינוך

נחנך בית הספר היסודי לובה אליאב בנחלת יהודה

טקס חנוכת בית הספר התקיים בנוכחות משפחתו של לובה אליאב- אלמנתו טניה אליאב וילדיו- אייל, צביקה ועפרה ניסן. ראש העירייה, דב צור, אמר: "שמו, המתנוסס בשערי בית הספר, הוא תעודת כבוד עבור כל מי שמאמין, שלמידה ועשייה חברתית הם שני צידיו של אותו מטבע. פתיחת בית הספר היא עוד אבן דרך בעירנו, הממצבת את עצמה כראשונה בחינוך. עיר של השכלה, המעודדת חקר, למידה וטכנולוגיה, ובאותה נשימה, גם התנדבות ועשייה חברתית". לתלמידים פנה צור ואמר: "בית הספר יצמח יחד אתכם, וככל שתצמחו, תגבהו ותחכימו, יתרחבו בו מספר הכיתות והתלמידים. לנגד עינינו אנחנו רואים אתכם הופכים בו לאנשים בוגרים ודעתנים, מלאי שאיפות, שדבקים במטרה והופכים חלומות למציאות".
מנהלת בית הספר, סימה ברנדשפיגל, הוסיפה ואמרה: "אני שמחה על החלטת רשות העיר להנציח את מפעל חייו של לובה אליאב בדרך חינוכית המבטיחה כי דורות שלמים יתחנכו לאור הערכים הנשגבים בהם האמין".

צילום: רפאל בן דור

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות