חינוך

מרגש: רעות 2018- תלמידי כיתה ז' בתיכון "חשמונאים" בבת-ים החליטו שחברם המרותק לכיסא גלגלים יחווה איתם את הטיול השנתי גם בשביל למצדה

כך סיפר בפוסט מרגש מחנך בשם צבי זיידנברג: " תלמידי שכבה ז' בבית הספר חשמונאים בבת-ים התגייסו לסייע לחבר לשכבה שמרותק לכיסא גלגלים. יחד עם צוות מש"צים מבית הספר, שהתגייס לסיוע וניווט את המסע, הם הובילו את חברם לאורך הטיול השנתי במדבר יהודה, כולל בשביל מצדה ונחל דוד. הם עשו זאת לכל אורך המסלול תוך סיוע בכיסא גלגלים מיוחד של חברת 'פאראטק' והמדריך ענבר שגויסו לטובת העניין .

תלמידי שכבה ז' לא הסכימו לוותר על החבר שלא יכול לצאת עימם לטיול שנתי וללכת, או בכלל לצלוח מסלול מורכב וקשה. הם יינו שלא זה ישבור את רוח 'החשמונאים' בהובלת נטלי, מורת של"ח בבית הספר ומרכזת פרויקט המש"צים בבית הספר, גויסו חמישה מש"צים צעירים ומדריך בוגר, שהוביל את כולם במסע המטורף הזה לאורך כל היום ומבלי לוותר על מילימטר מסלול כמו מסע כומתה צבאי.
בערב ובתום סיום המסלול הקיפו החברים כולם את החבר שעמד באתגר ומחאו לו כפיים בגאווה. מורל לא היה חסר שם".

הקרדיטים למבצע המרגש ניתן למורת השל"ח נטלי, מוביל הצוות עומר כספי מכיתה י"א והחניכים: ניב גולדנברג, בר אגבבה, דודי חוטר ודניאל טטרשוילי.

מי אמר שבדור ישראל 2018 אין רעות ואחווה.

 

צילום: תלמידי שכבה ז' עם חברם בכיסא גלגלים עושים את מסלול מצדה התלול. צילומים פייסבוק צבי זיידנברג

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות