חינוך

הורי ילדי כיתה ב' בביה"ס "חופית" בראשל"צ לא שולחים את ילדיהם ללימודים מזה שבועיים: "ראשי ילדינו מוטחים בקירות ע"י בן כיתתם וכלום לא נעשה"

לפני 13 יום החליטו ההורים לעשות מעשה, והודיעו כי לא ישלחו יותר את ילדיהם לבית הספר, אם המצב לא יתוקן והילד יורחק מהכיתה למקום אחר. אחד ההורים כתב ופנה לעיריית ראשון לציון ביון שישי האחרון: "שבת שלום 'למערכת החינוך' של מדינת ישראל 2018 . אנחנו 22 הורים לתלמידי כיתה ב' בית ספר חופית ראשון לציון. היום זהו היום ה- 11 לשביתה שלנו. איננו שולחים את ילדינו לבית הספר עקב אלימות בלתי פוסקת במשך שנה וחצי וחוסר 'מיצוי תהליכים' של מערכת החינוך בנושא. זו מערכת שעושה הכל בשביל להחזיר את הילדים לספסל הלימודים. אבל לא עושה כלום ושום דבר בשביל לפתור את בעיית האלימות הבלתי פוסקת בכיתה מזה שנה וחצי !! לגמרי תעודת עניות שלנו.
ראוי לציין כי מבחינת הצוות החינוכי והנהלת בית הספר בוצעו כל המאמצים לעזור ולנסות לפתור את המצב שאנו נמצאים בו, אך כנראה שבדרגים הגבוהים יותר חושבים שזה לא נורא שהילדים שלנו מחוץ למסגרת".

הורה לילד בכיתה סיפר כי במהלך למעלה משנה אותו ילד מכה ילדים בכיתה בצורה שמסכנת אותם. "הייתה פעם שהוא לקח והטיח את ראשו של אחד התלמידים בקיר, ועוד פעמים שהוא פשוט מכה בצורה קשה. זה לא מקרה בודד פה ושם, זאת ממש תופעה שנמשכת כבר מתחילת כיתה א' של הילדים האלו", מספר אותו האב.

עד עתה לא התקבלה תגובה ממשרד החינוך.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות