חינוך

מכעיס: שנה שלמה מחכה ילד בן 10 הסובל מאוטיזם ומשולב בכיתה רגילה לקבל טאבלט, כדי שיוכל השתלב בשיעור. בעיריית ראשל"צ לא טורחים לענות

התוצאה? כפי שמספר האב: "בני חזר הביתה בוכה ואמר שעבר עליו יום נורא. שאלנו אותו למה? הוא אמר שהוא לא מספיק להעתיק מהלוח כמו שאר הילדים וזה מתסכל אותו וזה גורם לו לבכות, כי הוא מרגיש שונה. למה הוא צריך לעבור את זה בשביל טאבלט?".

האב פנה לראש העירייה במכתב וכתב: "בשביל הבן שלי כל יום בבית הספר בו הוא נאלץ לכתוב רגיל זה יום סבל. והוא מחכה כבר שנה. יש צפי לישועה? או כדברי מ': 'אבא בוא נסביר לראש העיר שאפשר ללכת לקנות טאבלט או מחשב בקניון'. אז כמובן שהסברתי לו שיש הליך רכש מסודר וייקח עוד קצת זמן. אבל נשמח אם תוכלו לזרז את הטיפול בנושא בשבילו ובשביל עוד עשרות ילדים שקשה להם" .

המפקחת בן זקן ענתה לאב וכתבה לו: "נעשה מאמץ שההליך יהיה מהיר וקצר. עיריית ראשון לציון עושה מאמץ עם משרד החינוך לתת לכל תלמיד את המיטב. אין לי ספק ש-מ' חייב לקבל אייפד. הוא ממתין כבר זמן רב. אנחנו עכשיו בפעימה השלישית .מאות תלמידים כבר קיבלו בפעימות הקודמות ורבים יקבלו בפעימה זו. נמשיך לעשות הכל למען התלמידים ומשפחותיהם".

מערכת "ניוזים מרכז" פנתה לעיריית ראשון לציון וניסתה לקבל הסבר למה ילד כזה צריך לחכות כל כך הרבה זמן לטאבלט שעולה כמה מאות שקלים. חיכינו לתגובה או תשובה, שלא הגיעה. התוצאה: מעיריית ראשון לציון אין תגובה.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות