בריאות

לאחר הליך ארוך נבחרה מנהלת חדשה למרכז הרפואי וולפסון: ד"ר ענת אנגל

במסגרת התפקיד הובילה ד"ר אנגל שינויים רבים, הגדילה יעילות עבודה בחדר ניתוח, פיתחה תהליכים לשמירה על רצף טיפולי, ושיפרה את עבודת הצוות הרב מקצועי במרכז הרפואי.

סגן שר הבריאות, הרב יעקב ליצמן, ברך על הבחירה ואמר: ״אני מברך את ד״ר אנגל על המינוי להיות מנהלת בית החולים. אני סמוך ובטוח שהיא תוביל את הצוות הרפואי ותנהיג אותם להישגים מרשימים במערכת הבריאות לטובת כלל הציבור בחברה הישראלית. מאחל לה את ברכת הדרך״.

משה בר סימן טוב מנכל משרד הבריאות הוסיף: ״לאחר תהליך ארוך הסתיים מכרז משמעותי במשרד הבריאות ובית החולים וולפסון יקבל מנהלת מסורה וערכית שתוביל את המוסד קדימה ולמעלה. אני מאחל לה המון בהצלחה, לה ולצוות המסור של בית החולים וולפסון שציפה למינוי ראוי- ציפייה שהתממשה.

ד״ר ענת אנגל אמרה עם בחירתה: ״ניהול בית החולים וולפסון מהווה עבורי אתגר גדול, שמחה על מתן האמון  וההזדמנות. בכוונתי להוביל את המרכז הרפואי וולפסון להיות מרכז רפואי ששואף למצוינות רפואית, יציבות כלכלית ובד בבד שם את מטופליו במרכז. אני מודה לסגן השר ולהנהלת המשרד על האמון וההזדמנות לקחת חלק בהובלת מערכת הבריאות הישראלית״.
צילום: משרד הבריאות

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות