חינוך

בפעם השנייה: חולון – זוכת פרס החינוך הארצי

ילדי הגן בחולון משחקים בשחמט. צילום: עיריית חולון

ראש העירייה, מוטי ששון, מסר: "תודה גדולה לצוותים החינוכיים המסורים של חולון, הפרס הזה הוא שלכם. אני שמח שוועדת הפרס הכירה בהישגיה החינוכיים של העיר ומצאה אותנו ראויים לקבלו, זו הפעם השנייה, בשל ההשקעה הרבה שלנו בחינוך. זו גאווה גדולה עבור העיר ואין ספק כי נמשיך ונעשה הכל למען קידומם של ילדי חולון והבטחת עתידם".

יצוין, כי תקציבי החינוך הפורמלי בחולון גדלו משנה לשנה ועומדים בשנת 2018 על 465.8 מיליון שקלים, כאשר ההשקעה לכל תלמיד עלתה אף היא ועומדת על 14,032 שקלים. גם בתקציבי החינוך הבלתי פורמלי חל גידול והוא מסתכם ב-85.5 מיליון שקלים, אשר יושקעו גם השנה בקיום פעילויות ספורט, תרבות, ספריות, תנועות נוער, העשרה קהילתית ועוד.

טקס הענקת פרס החינוך יתקיים בחודש מרס בירושלים במעמד שר החינוך ומנכ"ל משרד החינוך. לבד מהכבוד הרב, כולל הפרס תעודת הצטיינות ופרס כספי בסך 100 אלף שקלים להשקעה בפרויקט חדשני חינוכי.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות