בריאות

מפגש מרגש של תורמים ונתרמים במאגר מח עצם של הדסה והוקרה לארגון ידידים

בשבוע שעבר, נערך טקס מרגש של מאגר בבית החולים הדסה בניהולה של עופרה אלקובי, בנוכחות יובל אדר - משנה למנכ״ל בית החולים, ופרופ׳ ראובן אור מנהל מחלקת השתלת מח עצם, בו נחשפו לראשונה, חמישה תורמים וחמישה נתרמים של מח עצם

במסגרת שיתוף הפעולה של מאגר מח העצם עם ארגון ידידים בפרויקט שינוע מבחנות מכל רחבי הארץ, הוזמנו למפגש גם ישראל אלמסי – מנכ"ל ידידים, לייזי שטרן – סמנכ"ל ידידים, יחד עם מנהלי המחוזות בארגון וכן מוקדנים ומתנדבי ידידים, כהוקרה על פועלם הרב בתחום זה.

ביולי האחרון החל שיתוף הפעולה המיוחד בין ארגון "ידידים" לבין מאגר מח עצם של ביה"ח הדסה. מנהלת המאגר, עופרה אלקובי, פנתה לאלעד מאיר, מנהל מחוז דרום בידידים והסבירה את הצורך הגדול של שינועי מבחנות עם דגימות של מח עצם מתורמים פוטנציאליים אל מאגר ביה"ח. תוך זמן קצר הוקם על ידי עמותת סטארטאח, המפתחת את אפליקציית ידידים, מערך ייעודי ארצי באפליקציה, בו ניתן מענה לקריאות סיוע של שינוע מבחנות מכל רחבי הארץ.

מאז תחילת הפרויקט התבצעו בהצלחה מעל ל-350 אירועי שינוע של מבחנות מח עצם מצילות חיים, על ידי מאות מתנדבים ומתנדבות, ובאמצעות צוות מוקדני ידידים, תחת ניהולו המסור של המוקדן ישי בוקרה.

ישראל אלמסי – מנכ"ל הארגון, נשא דברים והודה להנהלת מאגר ביה"ח על האמון והזכות לקחת חלק בהצלת חיים. הוא הודה אף למאות המתנדבים והמתנדבות שלקחו חלק עד כה בפרויקט חשוב זה. בתום האירוע נערך טקס חלוקת תעודות הוקרה לארגון ידידים, למנכ"ל ולסמנכ"ל, למתנדבים שלקחו חלק פעיל בשינועים, וכן למוקדנים המסורים, ששיתפו כי התרגשו מאוד מהאירוע המרגש והמושקע והודו על הזכות לקחת חלק במערכה של הצלת חיים שכזו.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות